Zelfs ik meld me afquote:Op zondag 29 juli 2007 08:41 schreef Vicky het volgende:
ik meld me af voor vandaag. Hier in het Rijswijkse regent het keihard!
whahah ze zijn wel leukquote:Op zondag 29 juli 2007 08:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs ik meld me af![]()
Of ik moet nog ergens deze op de kop kunnen tikken?
[afbeelding]
daar zat ik net al aan te denken. heb net ff op de buienradar gekeken en vanmiddag zou er geen regen meer moeten zijn.. maar idd.. het gras is zeiknat, de speeltuin is zeiknat...quote:Op zondag 29 juli 2007 10:47 schreef Ireth het volgende:
(durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier onwijs op te klaren ineens! Er piept zelfs een voorzichtig zonnetje door!Dessalniettemin is het gras wel 1 grote baggerzooi...
)
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...quote:Zondag 5 augustus
BE
Owlet
Sugar
bix
Chacama
Pinq
Lois
hestria
Ingrid&Djeez
Loena&Five
evenstar
Nijna
texelonia
Sjeen
Anitra
LadyS
beefcake
Cattie
Saffier
Vicky
Fuente en Buuf_Rietman
Rijstebuiltje
Ireth en Suus
Kozakken
Maneki.Neko
m@x
Neuk
Macka66
KD-fotografie
PM-girl
Belana en Kbot
Jambo
Meimeltje
Onder voorbehoud:
Oxymoron
Moonah (afhankelijk van vakantie)
Lishe
Paradijsvogeltje
fotografen:
Yoni (misschien)
PdeHoog
Buuf_Rietman
Ynske (misschien)
freud
MissBliss
..zapper
Anders nog ff een crosspostje in de fot sc? Misschien dat andere fotografen wel kunnenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |