quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef Moonah het volgende:
Ghegheghe!
De weergoden hebben mijn gebeden verhoord!
Oftewel, ik ben terug uit een zonnig Frankrijk en zondag gaan Thies en ik jullie gezellig meeten!
(fuck, dit klinkt als vóór ik met vakantie ging) eens kijken wat er zoal bij te lezen valt.
Oeh, strand is wel fijn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we niet naar het strand![]()
![]()
Nee joh...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, strand is wel fijn!
Maar doe deze meet maar mooi in het Utrechtse park. Gras is veel fijner voor kleine hummeltjes zoals mijn zoon.![]()
Ja, maar geen zee en wind en en en.... het is geen strand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat jammer hestria!
Five... er is heel veel zand in de speeltuin.
Ik woonde tot mn 21e in Nieuwegeinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Villa Happ is ongeveer 100 meter van mijn huis vandaan
En idd, Zilvia's Hoeve..ik woonde tot mijn 18e in Nieuwegein.
Ja maar denk aan de voordelen:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, maar geen zee en wind en en en.... het is geen strand!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de voordelen:Geen zand in je bilnaad
quote:Geen zand op je boterham
Ik gooi er dan altijd een handje zand bijquote:Geen blerende "maaahaaam ik heb zand in mijn ogen" kinderen
Die hebben we nooit op het strand waar wij heen gaanquote:Geen kwallen
quote:Geen strand
Geen kwallen??????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de voordelen:Geen zand in je bilnaad
Geen zand op je boterham
Geen blerende "maaahaaam ik heb zand in mijn ogen" kinderen
Geen kwallen
Geen strand
We gaan niet samen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Saffier het volgende:
Five, ik werp me vrijwillig op om met onze aanhang een minimeet op het strand te doenKunnen we ook eindelijk gaan vliegeren met de 4-lijner! Por Loena maar meteen voor een datum!
Dan moet je Loena niet roepen natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We gaan niet samen?![]()
*Loena roept....
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kom niet zondag. Tis me te veel gedoe en ik voel me er ff niet toe in staat
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik woonde tot mn 21e in Nieuwegein![]()
He, wat jammer joh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee, dat lag aan de datumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Loena, jullie komen deze keer wel?![]()
Ik was er eig. een beetje vanuit gegaan van niet, na jullie afzegging de vorige keer.![]()
Leuk!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef beefcake het volgende:
Five gáát tenminste, kan je van mijn vent niet zeggen. Schijterd
JAAAAAquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Belana het volgende:
loena! ga ik je dan ook eindelijk eens ontmoeten, woeiiii
dan ken je me vent checken
Met schijterd bedoel ik jou niet hoor! Of neem je het nu voor ShaoliN op?quote:
Nou, ik had eigenlijk het volgende willen schrijven:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Met schijterd bedoel ik jou niet hoor! Of neem je het nu voor ShaoliN op?
Maar dit is [OUD], dus dat doe ik dan maar nietquote:Wat een homo, joh!![]()
Hier ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh enne moeten jullie wel even in dezelfde houding gaan staan/liggen/zitten als op de door mij gemiste foto![]()
quote:Ik neem rosé mee, als het lekker weer is....
Wil je soms zeggen dat homo's geen kinderen mogen krijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk het volgende willen schrijven:
[..]
Maar dit is [OUD], dus dat doe ik dan maar niet
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat homo's geen kinderen mogen krijgen?![]()
![]()
Verwacht je gezinsuitbreiding?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Zijn er autodealers in de buurt, trouwens?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Neuk het volgende:
[..]
Als zij niet komt kom ik ook niet.
Gelukkig niet, maar we hebben meer lebensraum nodigquote:
Jammer!! Moet ik toch maar een keertje de wereldreis die kant opmaken voor nieuwe Luuke foto'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:24 schreef Lishe het volgende:
Nouhou, en wederom ben ik weer zo'n flauwerd die op het laatste moment afzegt. Maar.. We gaan nog lekker een weekendje weg, nu het nog enigzins kan. En da's natuurlijk ook heul fijn.
Iedereen heel veel plezier!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dank je MoonahIk zit inderdaad mezelf ff in de weg. Heb véél en véél te veel hooi op den bekende vork en moet het echt ff rustig aan doen.
We doen nog wel een keer een Maneki.Achtertuin-meet
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:44 schreef Five_Horizons het volgende:
En ik neem een mega-zak met kleurstof-snoepjes meeen veel suiker
Knal-roze!!!
Hmpf... Zomaar een weekendje weg gaan zitten zijn...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:24 schreef Lishe het volgende:
Nouhou, en wederom ben ik weer zo'n flauwerd die op het laatste moment afzegt. Maar.. We gaan nog lekker een weekendje weg, nu het nog enigzins kan. En da's natuurlijk ook heul fijn.
Iedereen heel veel plezier!
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, geen lollies. Dat wordt een drama want Kai wil altijd lollies en hij mag ze nog niet van mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb wel een mega doos lollies idd al klaar staan.
Gekocht bij de Makro maar ik vind ze nu even niet zo lekker.
Leek me wel aardig voor de grotere kindjes en de papa's en de mama's.
*mental note: veeeeeeeeeeeeeeeeeel thermoskannen met koffie meenemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Five_Horizons het volgende:
*mental note: naar Makro voor nog 3 grote bakken met kleurstof-lollies![]()
Niet stil kunnen zitten en gaan lopen rennen met een stokje in hun mond.quote:
Wat is er met zijn haar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:10 schreef m@x het volgende:
Oh ja, lieve fotografen: Hierbij daag ik jullie uit om mijn kind leuk op de foto te zetten. Hij lijkt momenteel een beetje op zo'n Roemeens weeskindje met heel kort haar waar aan de voorkant een grote hap uit is. Degene die er in slaagt om het er nog een beetje leuk uit te laten zien verdient mijn eeuwige dank.
Kai kan gewoon echt niet stilzitten en gaat zo ontzettend zitten klieren met zijn lolly dat ik ze nu maar gewoon heb verboden. Met heeeeeeeel veeeeeeeeel drama's als gevolg.
Ja, dit is dus een slechte fotograafquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef Yoni het volgende:
En kun je hem geen petje ofzo opdoen om het te verbergen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef m@x het volgende:
[..]
*mental note: veeeeeeeeeeeeeeeeeel thermoskannen met koffie meenemen![]()
Kai is gek op lollies maar tot vorige week wisten we hem nog met het volgende af te schepen:
K: mama, mag ik lolly?
M: Nee
K: maar, maar....
M: Kan je al stil blijven zitten?
K: Nee
M: Dan mag je ook geen lollie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef kozakken het volgende:
Oh... en lieve, lieve Fotografen(Heb ik al genoeg geslijmd
)
Mijn twee kinderen samen op de foto zonder gedraaide ogen, wegvallende kleine broertjes zusjes of nog meer wegkijkende grote broers zussen, zwaaiende handen of allerhande andere lieftallige handjes op plekken waar ze niet horen (zoals een... zeg maar... neus) zou helemaal geweldig zijn
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
edit:
Yoni, durf je de uitdaging nog aan met mijn kinders?Zo ja, dan trek ik zondag even aan je jasje
Dan wordt het wel lastig jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja hoorTuurlijk
![]()
Ik denk alleen dat ik, gezien de temperaturen die voorspelt worden, geen jasje aan heb![]()
Daar is het zelfs te kort voor. Ik heb het zo ongeveer laten millimeteren om meer kale plekken te voorkomen. Misschien doe ik vanavond wel wat pokon door zijn drinken. Dan gaat het vast wel ineens heel hard groeien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef kozakken het volgende:
Heel veel wax en dan laten pieken M@x, zou dat niet wat zijn?
Gewoon de zwaartekracht tarten, zeg maar? (En dan heel veel haarlak naspuiten voor 't effect![]()
)
Vastgeplakt met bisonkitquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... Vicky en m@x...
Nu Maneki niet meer mee gaat, rijdt m@x dan met Vicky mee? Dat scheelt mij namelijk een ritje Den Haag heen en weer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, geen lollies. Dat wordt een drama want Kai wil altijd lollies en hij mag ze nog niet van mij![]()
Vicky, kan ik met jou meerijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |