Nee? Wie dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat het wle bekend was dat ik graag wilde neuken?
Eh?quote:
Jij komt zeker nooit op FOK!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
WAT is die verschrikkelijke TAKKEHERRIE in Grunn al de godganse dag en het houdt niet op met dat gekut
Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
WAT is die verschrikkelijke TAKKEHERRIE in Grunn al de godganse dag en het houdt niet op met dat gekut
Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:59 schreef gelly het volgende:
Het zal dit wel zijn ? Leuke geluidsinstallatie als ik het hier hoor.
http://partyflock.nl/party/90367:Dominator.html
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef gelly het volgende:
Wat is dat voor teringherrie de hele tijd ? Ik hoor het hier in helpman.
Duderinquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:59 schreef gelly het volgende:
Het zal dit wel zijn ? Leuke geluidsinstallatie als ik het hier hoor.
http://partyflock.nl/party/90367:Dominator.html
Dat is in het stadspark en ik zag er vooral veel lui heen lopen die zich prima zouden thuisvoelen in een Aussiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand enig idee?
Je mag nu wel weer ophouden met zeggen hoe enorm graag je me vooral niet wilt neuken hoor.quote:
Hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer ophouden met zeggen hoe enorm graag je me vooral niet wilt neuken hoor.. Slecht voor m'n ego.
.
Als je een identieke tweelingzus zou hebben zou ik er voor gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer ophouden met zeggen hoe enorm graag je me vooral niet wilt neuken hoor.. Slecht voor m'n ego.
.
Dat wilde ik even horen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een identieke tweelingzus zou hebben zou ik er voor gaan.
oh ik las 'met wie'. Dat krijg je als je letters omdraait, Alexquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Lees die zin eens overnieuw.
Hij zegt dat ie graag wil neuken, hij roept nergens wie of wat.
Ik moet opeens denken aan de reclame van Brise one touch...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik las 'met wie'. Dat krijg je als je letters omdraait, Alex.
En seks met een man heb ik al meerdere keren gedaan. Is niet goed bevallen(niet dat dat de reden is dat ik lesbisch ben, hoor, dat was ik altijd al, maar ja, je bent jong en je wilt wat
).
Hij gaat alleen voor het uiterlijk, niet voor het innerlijk.quote:
Tineke weet verdraaid geod wat ik van haar innerlijk denkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij gaat alleen voor het uiterlijk, niet voor het innerlijk.
Innerlijke genen gedachten en andere zutt zijn nooit hetzelfde!
Ik gun hem ook niet iemand met mijn innerlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij gaat alleen voor het uiterlijk, niet voor het innerlijk.
Innerlijke genen gedachten en andere zutt zijn nooit hetzelfde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |