Ik heb er lekker geen last van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn god, verschrikkelijk.
Maar dank, hoef ik niet meer te piekeren over welke mongolen er precies bezig zijn.
quote:
Je bent niet rot van binnen tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik gun hem ook niet iemand met mijn innerlijk..
Ik wou dat ik een kerel was!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, Gert, jij wou zeker dat je een neger was?
quote:
ik zat meer aan andere dingen te denken, eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kon je bier drinken en brommers kiekn
Een beetje jeugdige onschuld.quote:
Een piemel hebben is geen garantie tot hem ergens in steken hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zat meer aan andere dingen te denken, eigenlijk.
Hoeveel ouder ben ik dan jij, een jaar of 4?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een beetje jeugdige onschuld.
Valt er uit te slaan![]()
Maaaar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel ouder ben ik dan jij, een jaar of 4?
Oh. Achteraan sluiten René.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Die jonge blonde god probeert je te versieren ofzo?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh. Achteraan sluiten René.
Nee grapje hoor, zo arrogant ben ik echt niet..
Ikquote:Op zondag 29 juli 2007 00:33 schreef freecell het volgende:
Goedenacht
Nog iemand meeten morgenvroeg 10 uur?
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:33 schreef freecell het volgende:
Goedenacht
Je wilt alleen maar mensen mee naar de kerk slepenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:33 schreef freecell het volgende:
Goedenacht
Dat dusquote:Op zondag 29 juli 2007 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt alleen maar mensen mee naar de kerk slepen![]()
Ik?quote:Op zondag 29 juli 2007 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt alleen maar mensen mee naar de kerk slepen![]()
Vraag stelling is dramateus.. Moest mijn theorie overdoen voor mijn motorrijbewijs en dat werd een dramaquote:Op zondag 29 juli 2007 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, Teigan: ja ik roep Mark erbij als ik weer een examen gemaakt heb, maar daar heb ik niet veel aan, want hij is het altijd met mij eens, ook al heb ik het fout(en hij heeft z'n rijbewijs al een aantal jaartjes). Dus blijkbaar is de vraagstelling ook niet helemaal geweldig. Soms is het gewoon onduidelijk wat er bedoeld wordt. Heb niet voor niets een theorieboekje van de ANWB gekocht, omdat ik die van Vekabest prut vond. De cd-rom is wel van Vekabest
.
Brommobiel of invalide voertuigquote:Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Vraag stelling is dramateus.. Moest mijn theorie overdoen voor mijn motorrijbewijs en dat werd een drama![]()
Voorbeeld: Een of andere verkeerssituatie. Weg met daarop een Brommobiel..
Vraag: kunt u hier een brommobiel verwachten?? (letterlijk)
Mijn antwoord: ja die klote dingen kun overal verwachtenZelfs midden op de snelweg tegenwoordig...
Ja niet goed dus. Gezien de situatie mocht daar geen brommobiel rijden en dus kan je hm ook niet verwachten..![]()
Nou ik zou er maar rekening mee houden..![]()
Ja zoek de tien verschillen...quote:
Nou mijn normaal gesproken hier maar vandaag dus daar, kom je die dingen overal tegen..quote:Op zondag 29 juli 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook een vraag over een brommobiel daarnet, geloof ik. Of die alleen binnen of ook buiten de bebouwde kom mochten. Ik dacht: hm heb er nog nooit 1 gezien op de snelweg, dus alleen binnen de bebouwde kom. Was fout dus
.
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:45 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou mijn normaal gesproken hier maar vandaag dus daar, kom je die dingen overal tegen..
Ze hebben er laatst nog één van de A58 geplukt.. Was vanuit zo'n boerendorp zo de snelweg op gedraaid..![]()
ga es ff op je msn kijken, over vanmiddag/vanavond...quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
[..]
ga es ff op je msn kijken, over vanmiddag/vanavond...![]()
Dat is zo herkenbaarquote:Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef Paulusssttt het volgende:
Vraag stelling is dramateus.. Moest mijn theorie overdoen voor mijn motorrijbewijs en dat werd een drama![]()
Voorbeeld: Een of andere verkeerssituatie. Weg met daarop een Brommobiel..
Vraag: kunt u hier een brommobiel verwachten?? (letterlijk)
Mijn antwoord: ja die klote dingen kun overal verwachtenZelfs midden op de snelweg tegenwoordig...
Ja niet goed dus. Gezien de situatie mocht daar geen brommobiel rijden en dus kan je hm ook niet verwachten..![]()
Nou ik zou er maar rekening mee houden..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |