Je mag jezelf via de wiki erin gooienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef P8 het volgende:
mag ik ook in de OP?
Haha.quote:
Editten Teigan! editten!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, dan kom je echt in de kleinere maatjes terecht...
lolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zal het inkoppertje even maken:
"Goh, het is een hele verbetering!"
Oh noezquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zal het inkoppertje even maken:
"Goh, het is een hele verbetering!"
Alle hoeren zijn vrouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
je ex met haar nieuwe vriend tegen komen is nooit grappig
nee. Mn ex ook niet btw. Ze heeft het ten minste uit gemaakt voor ze met hem ging viezelevozelen.quote:
Jij leest weer wat je wilt lezen hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las het andersom, alle vrouwen zijn hoeren
Nee, ik lees teveelquote:
Stond dat er dan niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las het andersom, alle vrouwen zijn hoeren
ja, ik zou durven zweren dat dat er eerst stond... maar ik heb de edithistoie van het beicht gekeken, en eris niet inge-edit... en het bericht is ook niet verwijderd en snel net iets anders terug gezet, want ik heb m immers gequote...quote:
Tsss, mij betichten van fraude.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik zou durven zweren dat dat er eerst stond... maar ik heb de edithistoie van het beicht gekeken, en eris niet inge-edit... en het bericht is ook niet verwijderd en snel net iets anders terug gezet, want ik heb m immers gequote...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |