Kanker moet doodquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, een voormalig docent van mij is overleden aan die kloteziekte kanker. That sucks big time.
Voor het tv-programma 'The Phone' worden maandag opnames gemaakt in Groningen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:40 schreef MaxMark het volgende:
Er cirkelt een tv-helikopter boven de stad, iemand enig idee waarom?
Misschien heeft het te maken met de kettingbotsing die ik hier vanuit mijn raam kan zien.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:40 schreef MaxMark het volgende:
Ah tof, ik ga alle telefoons hacken en zorgen dat ze doorschakelen naar mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor het tv-programma 'The Phone' worden maandag opnames gemaakt in Groningen.
Bij dit programma rinkelen op twee locaties in de stad onbeheerde mobiele telefoons. Mensen, die toevallig in de buurt zijn, hebben twee keuzes: laten rinkelen of opnemen. Wie de tweede optie kiest, wordt uitgedaagd om een grote geldprijs te winnen.
Voor het programma zullen vanuit de lucht opnames worden gemaakt met een helikopter.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor het tv-programma 'The Phone' worden maandag opnames gemaakt in Groningen.
Bij dit programma rinkelen op twee locaties in de stad onbeheerde mobiele telefoons. Mensen, die toevallig in de buurt zijn, hebben twee keuzes: laten rinkelen of opnemen. Wie de tweede optie kiest, wordt uitgedaagd om een grote geldprijs te winnen.
Voor het programma zullen vanuit de lucht opnames worden gemaakt met een helikopter.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:20 schreef Tangarine het volgende:
aaargh zo'n kuthelicopter cirkelt de hele tijd hierboven rond, irritant!!
Lees eens hierbovenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik hoor hem ook ja..
heb ik ook wel gelezen hoor, ik had alleen gehoopt dat ik er niet zoveel last van zou hebben qua herriequote:
Zit er ergens een telefoon in je buurt?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
[..]
heb ik ook wel gelezen hoor, ik had alleen gehoopt dat ik er niet zoveel last van zou hebben qua herrie
Niet door gehad?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:40 schreef MaxMark het volgende:
Die helikopter heeft zelf ook maar twee uur boven de stad gehangen, logisch dat je het niet door had?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet door gehad?Ik liep wel gezellig door de stad vanmiddag tot een uurtje of 2
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |