Ja, right, ze wist haar achternaam niet eens meerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:37 schreef Flashwin het volgende:
je was gewoon te lelijk, anders had dat wijf zelf wel een move gemaakt
Dat is natuurlijk ook goed mogelijk! Het waren trouwens bizar veel Jagermeister mijnerzijds.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:38 schreef konijntjebluf het volgende:
misschien dat na 20 heinekens jouwerzijds het dronken meisje mooier lijkt dan ze de volgende ochtend blijkt te zijn.
en je deed dat met je auto? ja heeeeel galantquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook goed mogelijk! Het waren trouwens bizar veel Jagermeister mijnerzijds.
waar in dit topic, behalve in jouw post , wordt er gerept over het gebruikt van een auto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en je deed dat met je auto? ja heeeeel galant![]()
er staat toch ook nog:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:38 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe brengt ie anders meerdere meiden tegelijk naar huis? met zn fiets?
/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staat toch ook nog:
en te veel man, meervoud dus
en hoe zou je meerdere meisjes met meerdere mannen ook nog naar huis kunnen brengen?
en waar staat trouwens dat alle mannen, gedronken hadden?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jeee leer eens lezen zeg...hij bedoelt dat hij "teveel man" is om er misbruik van te maken oftewel hij is n gentleman geweests en heeft die meiden netjes thuisgebracht
nee leer jij eens lezenquote:
nee er waren teveel manquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef Snakey het volgende:
Is dit het "ik heb voor het eerst geneukt topic" ?
wat jij wilquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee leer jij eens lezen
er waren teveel man zodat hij geens kans kreeg misbruik te maken, daar waren de andere al meebezig
dus je onertitel, ik denk, klopt niet echt_!
Damn jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee leer jij eens lezen
er waren teveel man zodat hij geens kans kreeg misbruik te maken, daar waren de andere al meebezig
wow, een nieuw dieptepunt qua domheid is bereikt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee leer jij eens lezen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
ts, waarschijnlijk word je binnenkort gekgepijpt door dat meisje omdat je zo netjes was van haar af te blijven.
Omgquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee leer jij eens lezen
triest he?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
OmgEn dan ook nog zo arrogant doen
![]()
Jeuhhhh!! Nepdronken ftwquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, right, ze wist haar achternaam niet eens meer
Ik zeg je, tis een HOAXquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:18 schreef OldJeller het volgende:
Dat je je eigen achternaam niet meer weet is onmogelijk. Of zij deed alsof, of jij probeert hier wat te verzinnen.
Ze wilde gewoon een lift naar huis.
idd lange termijn denken heb je meer aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
ts, waarschijnlijk word je binnenkort gekgepijpt door dat meisje omdat je zo netjes was van haar af te blijven.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, right, ze wist haar achternaam niet eens meer
Die hebben toch geen huis joh, die hebben een container of doos ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef SeLang het volgende:
Ik las: mooie donkere meisjes naar huis brengen
En het liefst met babyvet, nietwaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef SeLang het volgende:
Ik las: mooie donkere meisjes naar huis brengen
ook niet-donkere meisjes hebben een doos hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:08 schreef -skippybal- het volgende:
Die hebben toch geen huis joh, die hebben een container of doos ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |