Trustenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor een nieuwe in-slaap-val-poging.
Dag semi-bikkelaars.
Nee. Een vriendin vroeg of ik meeging, maar de dagen dat de parade hier is zijn precies de dagen dat ik op Sicilie zit. Dus helaasch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg I.R. ben je eigenlijk ook nog naar Noga van Spinvis geweest?
Hij had me inderdaad gevonden.quote:
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je snapt dat dit keiharde blasfemie is in dit topic. Ga je schamen.
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie is![]()
Nee ik keek eigenlijk net Een brug te ver.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
wat was er danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
Drs P.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef svann het volgende:
As usual.
Voel je je vannacht wat displaced, Ole?
In 1 opmerking zoveel waarheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef svann het volgende:
Een tuinder zou dat verfrissend vinden, in het juiste seizoen.
Oh, okay... Ik was het niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:20 schreef Ole het volgende:
kom net binnen,, kan heus wel serieus zijn hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, okay... Ik was het niet echt.
Het zou namelijk iemand wel eens kunnen verbazen dat je je afvraagt of je hier in de semi-bikkeltijd bent, bedoelde ik -niet geheel serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |