Sorry voor deze gokvraag. Had 'm niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef Iago het volgende:
6
iago wist het denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry voor deze gokvraag. Had 'm niet zo bedoeld.
Iago +1
In de film wordt er over haar gezegd dat zij niet deel uitmaakt van de wereld, maar de mensen observeert, schuilgaand achter een glas. Zoiets.
Misschien wel, maar er bleef ook niet zo heel erg veel meer over.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef qonmann het volgende:
iago wist het denk ik
Jij wist het, hè?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
nummer 6, het drinkende vrouwtje
had je dat schilderij er nou zelf bijgezocht of werd dat genoemd in de film ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er bleef ook niet zo heel erg veel meer over.Ik had ook gehoopt dat jullie één van de mannen zouden gokken, maar nee dus. Ik had de mannen niet eens hoeven nummeren dus.
Volgens mij werd die in de film vertoond. Lijkt me raar dat ik dit zelf verzonnen heb.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
had je dat schilderij er nou zelf bijgezocht of werd dat genoemd in de film ?
Ik dacht eerst zeker te weten dat het 14 was, daarna wist ik zeker dat het 6 wasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er bleef ook niet zo heel erg veel meer over.Ik had ook gehoopt dat jullie één van de mannen zouden gokken, maar nee dus. Ik had de mannen niet eens hoeven nummeren dus.
schilderkunst is achterhaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
Dat schilderij werd getoond in de film.
quote:
Ik wist 'mquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry voor deze gokvraag. Had 'm niet zo bedoeld.
yep Cobra+1quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
Veulen?
Jij weet het antwoord op mijn vraag toch wel, kun je hem zelf stellen.quote:
Ik wist dat het niet zo'n moeilijke naam was, maar ik kreeg de naam Ted (Bundy) niet meer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Jij weet het antwoord op mijn vraag toch wel, kun je hem zelf stellen.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:23 schreef Iago het volgende:
ed o'neill
nog zo'n levensgenieterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet zo'n moeilijke naam was, maar ik kreeg de naam Ted (Bundy) niet meer uit mijn hoofd.![]()
Paaskonijn+1quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
neeeeeeee dat is fout!
Het is Rens Blom die ppolstokhoogspringer.
Ik dacht dat het bram som was maar dat is een rennert
Ja, gewoon buikspreken dus. Dacht dat ie lastiger was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Iets met poppen en buikspreken ofzoiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |