justitie schijnt er nog erg veel moeite mee te hebben op internetoplichters op te pakken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:01 schreef Judas.Iskariot het volgende:
[..]
Voor zover ik zie loopt dat topic al zo'n anderhalf jaar en nog geen veroordeling.
Zegt natuurlijk niks.
yup, daar had ik al naar gekeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:05 schreef Caesu het volgende:
[..]
justitie schijnt er nog erg veel moeite mee te hebben op internetoplichters op te pakken.
maar als het om die Xtravical gaat die ook altijd op IRC zit te irriteren dan gaat het om dezelfde persoon.
ip-adressen komen overeen.
alleen hij voerde aan dat hij gehackt was en de oplichter vanaf zijn PC al jarenlang zit op te lichten.![]()
Jep. Of je kan bij de politie gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
yup, daar had ik al naar gekeken.
Verder komen de providers idd overeen, maar ik ga wel gelijk wat research doenheb ik wat te doen
vrij knappe jongen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:09 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dat is een heel goed excuus, klinkt niet echt overtuigend.
Maar zelfde als met Asmooh, post dat hier eens?
Wat ik nu zie is dat jullie de persoon Xtravical zwart zitten te maken zonder enig bewijs verder.
Niet dat mij dat dwars zit verder, is alleen nogal 'kinderachtig'?
Topic is anderhalf jaar oud en jij wil beweren dat hij heeft gezegd dat ie al jaren lang zit op te lichten?
Ik zie zo gauw ook 4 of 5 namen van oplichters staan, is hij dat allemaal?
Knappe jongen dan.
om je eigen ip te omzeilenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:15 schreef Judas.Iskariot het volgende:
De providers komen overeen?
Ik zie een planet en Xtravical is een zeelandnet.
Geef mij eens 1 goede reden waarom je van Planet naar -Zeelandnet- zou gaan?
politie niet zo, technische recherge is meer mijn dingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jep. Of je kan bij de politie gaan.
http://fotoboek.fok.nl/xtravicalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:20 schreef Caesu het volgende:
trouwens dit is z'n profiel:
xtravical (geband in 2005 vanwege acties in V&A, dus hij kon z'n adres niet meer wijzigen)
e-mail adres komt overeen met e-mail adres in internetoplichting.nl-topic.
zo hee, dat vind ik echt hip van je, gezien al die vieze vuige Cops-propaganda de afgelopen jaren op TV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
politie niet zo, technische recherge is meer mijn ding
topic gaat over klagen over Xtravical.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:24 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Ik zie in de eerste post trouwens al dat er gemaild wordt vanaf sander@Joosse.org
en of ze het willen overmaken naar ene M. boogaart.
De enige link die ik zo gauw zie is een gebruikt mail adres van Xtravical.
Ik heb overigens ook geen zin om op dit tijdstip 100+ pagina's door te lezen.
Feit blijft dat Asmooh strafbaar is en heel de oplichtingszaak hier verder niks mee te maken heeft.
Daarbij komt dat we in dit land nog altijd onschuldig zijn tot men veroordeelt is, is het niet?
waarom neem jij het op voor hem eigenlijk Judas?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:26 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dit topic begint overigens een trieste en kansloze wending te nemen.
Wat voor gevaar vormt hij op IRC als hij mensen op sites als marktplaats en speurders
BLIJKT op te lichten?
Zodra je fatsoenlijk Nederlands kunt en meer kunt dan incrementeel Googlen en je scriptkiddievriendjes raadplegen heb je daar misschien wel kans op, ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
politie niet zo, technische recherge is meer mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |