Als ik in de schoenen beider heren stond zou ik niet door Nada gedekt willen worden, hetgeen ook te verklaren is middels mijn tweede voetnootquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:49 schreef ocmer het volgende:
wie denkt er ook dat nadia een betere dekking is voor jaap dan dennis letterlijk en figuurlijk
nada is een neuroot van de bovenste plank, bovendien een liederlijk loederlijk leugenachtig mormel en een ongeleid projectiel,dus ik zou zeggen, beter Dennix die kan toch nix maar wel dekking biedenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:49 schreef ocmer het volgende:
wie denkt er ook dat nadia een betere dekking is voor jaap dan dennis letterlijk en figuurlijk
ja klopt en zij niet all the wayquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar is het niet van gekomen want Dennix wil nix.
AUB geen hypothetische stellingnamequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:52 schreef Lobasca het volgende:
Dus het zou zo maar zo kunnen zijn, dat de redactie Kim heeft binnen gehaald, om nix te verleiden...
Om zijn inschrijfpraatjes te checken, aan gezien hij 'het' met Kim al gedaan zou hebben.
Of had ik moeten schrijven "BRON "quote:
juw blijft wel binnen uw vak gebied met uw uitspraken he ouwe zieleknijper hou rekening dat niet iedereen medische achtergrond heeft (ik trouwens wel dus van mij mag je zo door gaan)quote:
Slinger ik de streams aan...ligt ze gewoon naast Jaap...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:58 schreef beequeen het volgende:
Nada is wakker en het eerste wat ze doet is in de spiegel kijken en aan haar haar frutten.
ja maar het hoeft hier natuurlijk geen Consumed te worden en bovendien ben ik nu vrijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:00 schreef ocmer het volgende:
[..]
juw blijft wel binnen uw vak gebied met uw uitspraken he ouwe zieleknijper hou rekening dat niet iedereen medische achtergrond heeft (ik trouwens wel dus van mij mag je zo door gaan)
zitten jdM en debieFlens ook in de ballotagecom?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:02 schreef DrsH het volgende:
Jammer dat ik vanmiddag de streams niet kan volgen heb een afspraak met Demins en FdW in motel "De Wtitte Bergen" JdM en Deborah komen ook. Svp geen ontvangstcommite![]()
![]()
![]()
Nee zeg gelukkig niet maar die moeten uitvoeren wat wij besloten hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zitten jdM en debieFlens ook in de ballotagecom?
Dat had je dus nog niet begrepen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slinger ik de streams aan...ligt ze gewoon naast Jaap...
Dat wel, maar ik dacht dat dat jankkind d'r nest uitging.quote:
Werk ze!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:12 schreef ocmer het volgende:
mensen ik ga ervan dooo ik moet werken spreek jullie later mzzzzzzl
werk zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:12 schreef ocmer het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:12 schreef ocmer het volgende:
Deborah zit nu nog hier koffie te drinken, en ik moest vragen of je vanmiddag ook nogquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:02 schreef DrsH het volgende:
Jammer dat ik vanmiddag de streams niet kan volgen heb een afspraak met Demins en FdW in motel "De Wtitte Bergen" JdM en Deborah komen ook. Svp geen ontvangstcommite![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |