ik denk dat ik zometeen het nog een keer ga proberen met die streams.quote:
Wat raar.. Misschien tjid voor een nieuwe computer?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:25 schreef Ravii het volgende:
[..]
aha, bedankt
ik heb deze kwaliteit dus vandaar dat ik het niet zie
[afbeelding]
Je was me voorquote:
Is goed hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:25 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik denk dat ik zometeen het nog een keer ga proberen met die streams.
ga je ff live support geven?
neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:26 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Wat raar.. Misschien tjid voor een nieuwe computer?![]()
![]()
Inderdaad, heb het geluidsfragmentje even ge-upload, is best wel leuk .....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:17 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Niet gelovendat zegt ze elke dag
![]()
En..welke van de 2 is het geworden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lieke: Gaan we neuken of gaan we druppelen
En hieruit blijkt dus het amateurisme van de programmamakers. Er is een 1st class verhaallijn aan de gang en na het gesprek met Jaap izijn ze niet eens in staat om het geluid in de slaapkamer voorelkaar te krijgen. We leven in 2007 en kunnen mensen naar de maan sturen, maar een 1 op 1 gesprek kan niet verstaanbaar doorgegeven worden..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:27 schreef farceman het volgende:
Belachelijk dat Niks en Nadia alle dingen zonder geluid bespreken, snap werkelijk niet dat achter niet ingrijpt
Maar in de uitzendingen blijken dit soort dingen altijd wel verstaanbaar te zijn. Wij krijgen gewoon troep aangeboden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hieruit blijkt dus het amateurisme van de programmamakers. Er is een 1st class verhaallijn aan de gang en na het gesprek met Jaap izijn ze niet eens in staat om het geluid in de slaapkamer voorelkaar te krijgen. We leven in 2007 en kunnen mensen naar de maan sturen, maar een 1 op 1 gesprek kan niet verstaanbaar doorgegeven worden..![]()
En dat voor 4 euro per maand..Is toch facking niet normaal?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar in de uitzendingen blijken dit soort dingen altijd wel verstaanbaar te zijn. Wij krijgen gewoon troep aangeboden.
Nee hoor..Dennis slaapt alweer lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
Op hoog toontje: Ik wéét niet waarom hij zich zo druk maakt.
Is er iemand die gelooft dat Dennis zich druk maakt?![]()
[afbeelding]
Ha ha, ja inderdaad. Arme Jaap trouwens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:48 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nee hoor..Dennis slaapt alweer lekker
Ahg.. hij wilde toch zo graag iemand in z'n bed.. AUB Jaap.. enjoyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha, ja inderdaad. Arme Jaap trouwens.
Ik heb echt met hem te doen hoor. Volgens mij heeft hij hier geen enkele ervaring in, dealen met manipulerende krengetjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:52 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Ahg.. hij wilde toch zo graag iemand in z'n bed.. AUB Jaap.. enjoy![]()
Zou Jaap werkelijk denken dat hij kans maakt op (meisjes zoals) Nadia?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt met hem te doen hoor. Volgens mij heeft hij hier geen enkele ervaring in, dealen met manipulerende krengetjes.
Ik kon hem net niet goed verstaan, maar voor hij zei wat jij opschreef, zei hij iets als dat hij geen misbruik van de situatie wou maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:55 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Zou Jaap werkelijk denken dat hij kans maakt op (meisjes zoals) Nadia?
Haha.. Arme jongen ik gun hem zo erg een ander lichaam.. ik heb het idee dat Jaap dan best schattig zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kon hem net niet goed verstaan, maar voor hij zei wat jij opschreef, zei hij iets als dat hij geen misbruik van de situatie wou maken.
Ja, dat zou best kunnen. Maar tussen droom en daad staan praktische bezwarenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:00 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Haha.. Arme jongen ik gun hem zo erg een ander lichaam.. ik heb het idee dat Jaap dan best schattig zou zijn![]()
Ja.. en het is vrijwel duidelijk dat Jaap altijd zo zal blijven.. Hij heeft gewoon een eetprobleem. Het is niet te geloven wat hij op een dag wel niet allemaal naar binnen werkt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Maar tussen droom en daad staan praktische bezwaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |