Ik krijg daar altijd kippenvel van, vooral dat synchroondansen, geweldig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net Riverdance te kijken, wat een prachtige vrouwen om te zien, daar kunnen dellie en nada nog wat van leren qua presentatie, elegantie en beschaving. (kortom het exterieur wat zo belangrijk voor hen is)
Mogguh, een slapende Jaap en Nada, wat wil je.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:43 schreef BONG4002 het volgende:
Streams zijn zeker erg spannend op het moment?
Goede morgen btw
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:43 schreef BONG4002 het volgende:
Streams zijn zeker erg spannend op het moment?
Goede morgen btw
ik ook van mary black tot de corrs en wat er tussenin zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd kippenvel van, vooral dat synchroondansen, geweldig.
Edit: Daarbij komt, ik ben dol op Irish Folkmusic.
Succes en de groeten aan Demins en FdW.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef DrsH het volgende:
Nou ik ga even de boodschapjes voor het weekend doen en daarna aansluitend door naar De Witte Bergen laterzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Hardstikke OT, maar ken je The Bothy Band? Een aanrader, ze zingen bijna uitsluitend Gaelic.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook van mary black tot de corrs en wat er tussenin zit.
On topic er valt niets te beleven![]()
oh ken ik niet ga gelijk even op you tube kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hardstikke OT, maar ken je The Bothy Band? Een aanrader, ze zingen bijna uitsluitend Gealic.
Ik hoorde Lieke gister ook al zeggen, dat wanneer er geen streams meer zijn voor de internetters, ze voortaan wel de hele dag op bed kunnen gaan liggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:52 schreef F04 het volgende:
Het word echt eens een keer tijd dat ze wakker worden
maar dat is lieke niet, dat zou amanda moeten zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
slieko? ken ik niet, wel een beschaafde sportieve meid genaamd Lieke![]()
Gooi je PM eens aan, ik heb hele mooie liedjes voor je die je kunt downloaden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ken ik niet ga gelijk even op you tube kijken!
Elke dag om 4 uur naar bed en dan om 9 uur der uit, dat houden maar weinig mensen vol.. Daarom slapen ze in het weekend bij.. Het is voor de bewoners onderhand al een std. ritme gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ook vrij laat naar bed, gister met de benodigde %en, maar ben dan toch wel weer om een uurtje of 10/ 11, me nest uit.
Daarvoor was moeder Natasia er ook... Die zorgde voor ordequote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:11 schreef meisjezondernaam het volgende:
wat mij betreft mag iedereen die momenteel in het huis zit wel even blijven. Voorlopig. Krijg er een beetje studentenhuis gevoel bij..lekker kliederen, drinken en feesten....geen vervelende stem van moeder natasia die het feestje komt verstoren......dit kan best gezellig worden
kortom........bommen losssssquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daarvoor was moeder Natasia er ook... Die zorgde voor orde
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Elke dag om 4 uur naar bed en dan om 9 uur der uit, dat houden maar weinig mensen vol.. Daarom slapen ze in het weekend bij.. Het is voor de bewoners onderhand al een std. ritme geworden
3.00uur gaan de lichten aan in het weekend.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:16 schreef meisjezondernaam het volgende:
was er niet meestal een bepaalde tijd dat ze uit bed moesten zijn??? (gewoon een vraagje?)
![]()
![]()
Als ik me niet vergis op zondag om 15.00u, zaterdag weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:16 schreef meisjezondernaam het volgende:
was er niet meestal een bepaalde tijd dat ze uit bed moesten zijn??? (gewoon een vraagje?)
![]()
![]()
zo laat??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef blomst het volgende:
[..]
3.00uur gaan de lichten aan in het weekend.
wie denkt er dat nadia ooit nog wel met jaap gaat.....???? raise your handsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Nadia is wakker zie ik, straks is ze in de war en begint ze Jaap af te trekken.
zal eerst wel even zoeken zijn.
Mis, ik zie Jaap niet meer liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |