Welnee als het maar 1x blijftquote:
Die is aan het (Up)daten ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Barman aan het wippen voor een drankjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Mijn tong is zeer getraindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je gebruikt je tong uit blijdschap??![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
Ben jij dat van die foto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Zolang de rest in ONZ blijft('t wordt soms zo'n gebezem als half ONZ meekomt he
.)
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jahquote:
Pijpen dan !!! Das geen sex tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent nog dronkener dan ik
![]()
Disana is een dame, die betaald liever voor haar drankjes..
o en mijn zwarte haren en bruine ogen volstaan weer nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Pijpen is geen sex maar eenrichtings genot !quote:
lichtblauw en grijzige ogen bedoel jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Nee, het was een andere foto..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Petre het volgende:
[..]
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jah(fotoboek-wize dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |