Dat heb jij helemaal niet nodigquote:
Spreek me dan eensch aan!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... en dat valt me tegen gezien mijn MSN lijst![]()
Daar komt de detective weerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens elders gechat onder dezelfde naam?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... en dat valt me tegen, gezien mijn MSN lijst![]()
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens elders gechat onder dezelfde naam?
quote:
Die kus was voor mij.quote:
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet malsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?![]()
Talpa blijft wel gewoon de streams uitzendenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DKG wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DKG wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
Danny wou het allang dichtknallenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DGK wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
neem contact met dr op,en wie weet word ze dit keer gaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet mals![]()
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
Talpa blijft wel gewoon de streams uitzenden
Ja en Fok blijft Fokquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |