abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 21:31:32 #251
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53228991
Dat is helemaal geen gek idee m@x. Hout zo wel passen op het grafje, er ligt boomschors op de bodem.
Maar het huidige kistje vind ik ook heel mooi, dus ik zou ook in plaats van hout, glas of plexiglas kunnen gebruiken. Dat past dan weer mooi bij de bloem.
We nemen het mee! Thanks!
... ♥ ik mis je ♥
pi_53231192
Ik heb al een tijdje hier niet meer gepost. Maar ik wilde toch nog even zeggen dat ik het kistje wel erg leuk vind staan op Danyels grafje. Heel apart en ach wat maakt het uit als anderen het lezen. Als ze het maar weer terug leggen en het erbij laten liggen zoals het nu is.

Ik zou het zelf nooit doen trouwens, is toch erg persoonlijk en daar hoor je vanaf te blijven. Die plaatjes met groene bloemen vond ik wel geweldig mooi en warm om langs te zien komen. Tjee Danyel, het staat mij ook nog zo vers in het geheugen.

En dan ook Thijs, die ongeloveljik maar waar er ook niet meer is en ook een tijdje geleden alweer 3 jaar had geweest. Je wordt dan wel weer heel hard als ouder zijnde op de feiten gedrukt. Dikke knuffel voor jullie allemaal
pi_53267425
Verlies

Jouw afwezigheid is zo tastbaar

Het voelt als zoutzuur in mijn hart

Elke keer is jouw ontbreken

die pijn die ik niet verdragen kan

Die wond blijft voelbaar bij elke beweging

Ook al sta ik dagen stil
Het verhindert mij te leven

omdat ik eigenlijk (zonder jou) niet leven wil!

Maar ik ga door,

want de zon blijft schijnen

Er komt steeds weer een nieuwe dag

Ik ontdek dat ik ondanks pijn

soms ook weer even lachen mag

Pijn is pijn, het wordt een gewoonte

Een litteken dwars door mijn lijf

Jouw gemis zal ik moedig dragen

En mijn liefde voor jou, die blijft!

Bron: http://www.troostgeschenk.nl

Kwam ik tegen en dacht laat ik em hier ook maar plaatsen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:15:09 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53615176
Wat een stilte in dit topic...
Zijn we allemaal zo druk met onze eigen dingen, waardoor we hier zo stil zijn?
Of hebben we gewoon even geen behoefte om hier te posten?

Hoe is het met jullie?
pi_53615447
Wou alleen even zeggen dat ik het een mooi kistje vindt voor briefjes aan je zoon. Heel bijzonder.
pi_53615904
[quote]Op maandag 1 oktober 2007 13:15 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een stilte in dit topic...
Zijn we allemaal zo druk met onze eigen dingen, waardoor we hier zo stil zijn?
Of hebben we gewoon even geen behoefte om hier te posten?

Hoe is het met jullie?
[/quot]

Ik heb hier gisteravond wel even gekeken maar het was laat en ik wist niks te zeggen. :S
Toevallig vandaag weer even wat traantjes gelaten, best vreemd hoe het je, na zoveel jaar, af en toe nog zo overvallen kan.
Of nouja.......overvallen....kwam door een nummer van evanescence "my immortal" raak ik altijd een beetje emotie kipje van.

My Immortal lyrics

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
The waves you made will always be
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:53:18 #257
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53619514
Ja, dat is een toepasselijk liedje....
Er was ook een onbekend bandje uit Leiden met een album: The Enigma of Reign. Jammer genoeg nergens teksten van te vinden. Nummers als: When a child dies en The grief of loss. Ging ook over een jong ventje.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53627081
ooh pepper wat een prachtige maar ook erg rake tekst. daar word zelfs ik meteen een emotiekipje van...

bar, ik moest erg slikken bij die lieve foto's die je vandaag weer van thijs liet zien. wat een heerlijk menneke toch, en wat blijft het verschrikkelijk dat je hem niet verder kunt zien opgroeien.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:45:13 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53633617
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
bar, ik moest erg slikken bij die lieve foto's die je vandaag weer van thijs liet zien. wat een heerlijk menneke toch, en wat blijft het verschrikkelijk dat je hem niet verder kunt zien opgroeien.
Hier precies hetzelfde...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:32:51 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53666767
Pepper

Gisteren stuitte ik ineens weer op een boekje van Thijs, een boekje waaruit ik wilde beginnen met voorlezen, maar nooit heeft mogen gebeuren...
Gedachten vlogen dus weer door me heen, gewoon normale gedachten als hoe zou thijs dat boekje gevonden hebben...
In gedachten zag ik Thijs helemaal bij me op schoot zitten, zijn duimpje in zijn mond tegen me aan geleund en genietend van de tekst...
Het voelde goed die gedachtes, en heb me voorgenomen dat zodra het weer het toelaat ik het verhaaltje voor ga lezen aan het grafje
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:42:03 #261
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53666973
Wat een goed idee Bar, volgens mij kan dat inderdaad heel prettig zijn. Mag ik het idee eens van je lenen?

pepper, ik kende dat liedje al wel, maar ik had eigenlijk nog nooit echt naar de tekst geluisterd. Het is inderdaad prachtig. Raar hoe teksten soms zo treffend kunnen zijn.

Ik post hier momenteel weinig omdat ik niets "geschikts" te melden heb. De dingen die spelen zijn soms zo gecompliceerd dat ik ze zelf amper snap. En overigens ook te persoonlijk voor een forum.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:13:16 #262
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53667674
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef phluphy het volgende:
Wat een goed idee Bar, volgens mij kan dat inderdaad heel prettig zijn. Mag ik het idee eens van je lenen?
Tuurlijk mag je dat idee lenen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:10:21 #263
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53668865
quote:
Ik post hier momenteel weinig omdat ik niets "geschikts" te melden heb. De dingen die spelen zijn soms zo gecompliceerd dat ik ze zelf amper snap. En overigens ook te persoonlijk voor een forum.
Sterkte met dat gecompliceerde.

Staat mss een beetje raar, maar bedoel het goed!
pi_53688905
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, dat is een toepasselijk liedje....
Er was ook een onbekend bandje uit Leiden met een album: The Enigma of Reign. Jammer genoeg nergens teksten van te vinden. Nummers als: When a child dies en The grief of loss. Ging ook over een jong ventje.
Oh zou ik wel graag willen horen!!
pi_53689012
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
ooh pepper wat een prachtige maar ook erg rake tekst. daar word zelfs ik meteen een emotiekipje van...

Mooi he?! Sommige nummers pakken je gewoon gelijk bij de strot.

Ik heb ook even gekeken natuurlijk.
Thijsje had gewoon zo`n heerlijk guitig bekkie, lekker apie om te zien was het.
pi_53689232
quote:

pepper, ik kende dat liedje al wel, maar ik had eigenlijk nog nooit echt naar de tekst geluisterd. Het is inderdaad prachtig. Raar hoe teksten soms zo treffend kunnen zijn.

Zo heb ik nog een paar nummers die erg bij me klikken zeg maar.

(Hebben niet allemaal met overlijden en missen te maken hoor kunnen ook ruige rock nummers zijn, bv; "Forest" van System of a down )

Maar van de emo nummers had ik bv. gelijk een klik met: "tears in heaven" (reageerde er gelijk emotiekipje op en bleek achteraf gezien toen al zwanger van Max), "My Immortal" en bv ook "Elisabeth slaap zacht"

allemaal!!
pi_53692710
ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven!
ik weet niet hoe het is om een kindje te verliezen, maar toch heb ik een beetje steun aan dit topic...
Mijn broer is vorige maand onverwachts overleden en heb het daar heel zwaar mee.. dan denk ik aan mn moeder die haar oudste zoon is verloren en zoveel verdriet heeft. Hij was dan natuurlijk wel een stuk ouder dan jullie kids, maar toch.. een kind verliezen is echt het ergste wat iemand kan overkomen..
Daarom bij deze, een hele dikke kus en knuffel voor jullie!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_53692779
och crazy, wat verschrikkelijk meid. gecondoleerd en heel veel sterkte ermee!

phluphy, jij ook weer sterkte, ik vond 't brievenbus idee erg ontroerend. en bar, dat voorlezen vind ik ook een mooi idee.
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:35:29 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53951119
Vandaag 15 oktober is een dag die in de wereld geroepen is als de "Pregnancy and Infantloss Remembrance Day"
Een dag die in het teken staat van het verlies van kinderen maar ook het verlies van zwangerschappen, doodgeboren kinderen, wiegendood, ...
Reeds in 1988 erkende President Ronald Reagan oktober als de "National Pregnancy and Infantloss Awareness Month": "Als een kind zijn ouders verliest is hij een wees. Als men zijn echtgenoot verliest is men een weduwe of weduwnaar. Als een ouder zijn kind verliest zijn er geen woorden voor."

over de hele wereld een kaarsje laten ouders een kaarsje branden voor hun overleden kindjes. Een klein symbolisch gebaar dat enorm veel troost kan geven...

Maar eigelijk mag iedereen een kaarsje branden.
Hoe meer kaarsjes..... hoe meer licht.
Laat de wereld even stralen!!!!!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:38:28 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53951158
*brrr, ik krijg er kippenvel van Bar.
Ik zal straks een kaarsje branden voor jullie engeltjes...

Crazymoon, gecondoleerd...
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:45:40 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53951246
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:38 schreef Moonah het volgende:
*brrr, ik krijg er kippenvel van Bar.
Ik zal straks een kaarsje branden voor jullie engeltjes...

Crazymoon, gecondoleerd...
Ik heb em zelf niet verzonnen hoor Moonah
Ik werd erop getipt en d8 laat ik het maar even melden

We branden zoiezo altijd wel een kaarsje als we stil willen staan rondom Thijs, maar opzich vind ik het wel een mooi initiatief al zou het voor mij niet eens zo "commercieël"hoeven hoor

CRazymoon ook gecondoleerd lees het echt nu pas, kom hier eigenlijk ook niet echt veel meer
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:31:27 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53953834
Ook ik lees nu je berichtje pas, CM. Maar ik wist wel van het gebeurde, dat had je ergens gepost toch? Het lijkt me dat het voor jullie allemaal een heel heftige tijd is. Sterkte!

Bar, ik ga meteen een kaarsje aansteken.
Ik moet vaak aan jullie denken als ik mijn kinderen vastheb. Als ik hun lijfjes voel, hun ademhaling hoor en hun gezichtjes aai. Wat een vreselijk gemis moeten jullie voelen, nu jullie die ongemerkte momenten samen niet meer zo kunnen beleven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 05:59:55 #273
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53961556
Crazymoon, gecondoleerd. Trek je het allemaal een beetje, nu de eerste weken van roes voorbij zijn? Sterkte!

Dat van die "National Pregnancy and Infantloss Awareness Month" heb ik nooit geweten. Wat mooi en bijzonder.
Hier brandt 24/7 minimaal één kaars eigenlijk, maar ik zal er één extra branden voor alle kinderzieltjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door phluphy op 16-10-2007 18:24:55 (Periode verkeerd begrepen.) ]
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:44:37 #274
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53961787
Oh Crazymoon! Wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:46:35 #275
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53961797
En de woorden van Sugar zijn ook helemaal op mij van toepassing. Dat ik vaak aan jullie moet denken als ik dat lieve, warme, levende lijfje tegen me aan voel. Wat ís het toch een vreselijk, afschuwelijk gemis!!! Een dikke voor jullie allen!
pi_53962794
Hoe gaat het eigenlijk met mamavanpepijn? Ik weet dat ze op een gegeven moment aangegeven heeft minder te gaan posten, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe het met haar gaat (zelfde dag uitgerekend enzo).

Ik vind trouwens die speciale dag heel erg mooi. Het is jammer dat ik dat maandag niet gezien heb.
pi_53963270
CrazyMoon, heel veel sterkte met alles

Lieve mama's hier, ik denk aan jullie en aan jullie kindjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:32:14 #278
5428 crew  miss_sly
pi_53963941
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:35 schreef _Bar_ het volgende:
Vandaag 15 oktober is een dag die in de wereld geroepen is als de "Pregnancy and Infantloss Remembrance Day"
Een dag die in het teken staat van het verlies van kinderen maar ook het verlies van zwangerschappen, doodgeboren kinderen, wiegendood, ...
Reeds in 1988 erkende President Ronald Reagan oktober als de "National Pregnancy and Infantloss Awareness Month": "Als een kind zijn ouders verliest is hij een wees. Als men zijn echtgenoot verliest is men een weduwe of weduwnaar. Als een ouder zijn kind verliest zijn er geen woorden voor."

over de hele wereld een kaarsje laten ouders een kaarsje branden voor hun overleden kindjes. Een klein symbolisch gebaar dat enorm veel troost kan geven...

Maar eigelijk mag iedereen een kaarsje branden.
Hoe meer kaarsjes..... hoe meer licht.
Laat de wereld even stralen!!!!!!
Ik lees hier veel, maar weet nooit wat te zeggen, al dat verdriet.
Dit vind ik echter wel een heel mooi iets, jammer dat ik het gisteren niet gelezen heb.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:29:58 #279
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53972055
ik kwam vandaag deze site tegen:

http://www.october15th.com/
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:07:24 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54112295
Dit is een nummer van Boudewijn de Groot, en klopt wel beetje hoe het er hier naar toe gaat;

Beter één schelp...
Boudewijn de Groot

zoek ik de rust,
voel ik het land
zie ik de zee,
voel ik het zand
ben ik alleen,
voel ik jouw hand
beter één schelp…

zoek ik de dag,
vind ik de nacht
voel ik de zon,
niemand die lacht
wil ik naar jou,
mis ik de kracht
beter één schelp…

wil ik terug
weet ik niet hoe
wil ik vooruit
ben ik te moe
maar kijk ik naar jou
dan lach jij me toe

beter één schelp…

zoek ik de rust,
voel ik het land
zie ik de zee,
voel ik het zand
ben ik alleen,
voel ik jouw hand
beter één schelp
in de hand
dan niets…

Er hangt hier in de woonkamer een grote foto van Thijs waarop hij idd lacht, waardoor ik ergens kracht en moed vind om door te gaan
pi_54112626
Lieve meiden,

zo af en toe laat ik hier mijn neus even zien, puur om te laten weten dat jullie in mijn gedachten zijn en blijven...

liefs, Suus
pi_54114079
Mooi Bar, in combinatie met die foto

De ouders van klein Siem, die dec. vorig jaar overleed, zijn zwanger van hun derde kindje.
Heel dubbel allemaal natuurlijk.
Zegt Joep vorige week, zullen we hem ook Siem noemen?
Wat is het toch nog heerlijk eenvoudig als je zo klein bent.
pi_54115346
de ouders van Annie MG Schmidt dachten er ook zo simpel over. de Annie die wij kennen was al hun derde Anna! vond ik echt zo vreemd om te lezen.

bluezz, toch wel voornamelijk heel mooi nieuws vind ik. gefeliciteerd!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:46:55 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54115462
Wat een fijn nieuws Bluezz! En wat een heerlijk kinderlijk simpele maar lieve reactie van Joep!

Bar, wat een mooie tekst is dat.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:53:19 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54118403
Fijn Bluezz

Ik heb ook altijd geroepen ik wil snel terug zwanger zijn, terug een kindje in mijn leven, maar naarmate de tijd verstreek, werd ik dus angstig en bang.
Na vele gesprekken met de psycholoog gehad te hebben, hoefde het voor mij steeds minder snel allemaal te gaan.
Toen ben ik van het voorjaar in de mei vakantie een weekje wezen werken op Terschelling, en genoot ik steeds meer terug van mijn eigen leventje, met ups en downs doorging ik het hele vorige jaar...

Van de zomer ben ik langere tijd op het eiland geweest, en toen ontdekte ik wat ik echt wilde, en dat is nog een aantal jaar heerlijk werken, genieten, proberen alles terug op te bouwen, en om te gaan met het grote verlies.
En merk ontzettend hoezeer ik terug mezelf geworden ben sinds mijn uitstapje naar het eiland in de verte, weg van mijn omgeving, weg de plek waar alle ellende ontstond, rust aan mijn hoofd, gewoon Barbara zijn,
En dat lukte daar, ik was daar niet de moeder die een kindje verloren had, nee ik was daar Barbara, ben daar op stap geweest, plezier gemaakt, en keihard gewerkt.

Eenmaal terug ben ik gaan solliciteren een open sollicitatie en daaruit kwam de baan gerold waar ik nu werkzaam ben, een baan waar ik ergens alleen maar van kon dromen en nu heb ik die gewoon, en echt hoor de eigenaren ik zou me geen betere kunnen wensen.
En als ik dan zie hoe ik nu met alles omga, mag ik alleen maar in mijn handjes klappen en weet zeker heel zeker dat Thijs alleen maar trots op zijn mama kan zijn.

Overgens op zijn vader ook, want die vertrekt binnenkort naar het buitenland om zijn werkgebied uit te breiden...
iets wat hij al langer wilde en nu er gewoon voor gaat.

Genieten is ons motto want voor je weet is al het geluk weg gevaagd in 1 enkele donderslag

[ Bericht 91% gewijzigd door _Bar_ op 23-10-2007 21:04:53 ]
pi_54119087
bar, ik vind 't reuze dapper van jullie allebei. lijkt me wel extra moeilijk als je elkaar daardoor ook veel minder zult zien (of lees ik dat verkeerd?) maar dat kan misschien juist ook goed/nodig zijn. fijn dat je zo blij bent met je nieuwe werk! ik hoop dat het je zal helpen om je goede gevoel vast te blijven houden.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:21:16 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54119234
Nou idd, echt heel dapper. En het is heel fijn om te lezen dat het met jullie allebei zo goed gaat op dit moment.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:57:19 #288
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54125628
Lieve allemaal,

2 november is het allerzielen. Dan ga ik niet alleen kaars branden voor mijn Engel, maar ook voor al jullie engeltjes..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54126333
Lieve, lieve Buzzer, ik heb niks met allerzielen of andere data waarop het gedenken 'extra' zou kunnen gebeuren, maar ik schiet meteen overvol van jouw post op zich.
Hoe moeilijk moet het voor jou zijn, elke dag opnieuw, je ziet jullie kinderen. Je ziet haar in de ogen van jullie kinderen.

En elke keer als ik jou zie posten, heb ik het opnieuw !
  woensdag 24 oktober 2007 @ 01:51:41 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54126375
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Lieve, lieve Buzzer, ik heb niks met allerzielen of andere data waarop het gedenken 'extra' zou kunnen gebeuren, maar ik schiet meteen overvol van jouw post op zich.
Hoe moeilijk moet het voor jou zijn, elke dag opnieuw, je ziet jullie kinderen. Je ziet haar in de ogen van jullie kinderen.

Lurkertje is het hier zo mee eens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 oktober 2007 @ 07:09:34 #291
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54127262
Wat fijn Bar, dat jullie beide zo'n duidelijk beeld hebben van je wensen, en het vervolgens ook uitvoeren. Ik gun het jullie heel erg dat alle dromen in de komende jaren gaan uitkomen.

Buzzer Ik doe zeker met je mee op Allerzielen. Ik vind het fijn om er even extra bij stil te staan. Ik ben het ook wel met Bluezz eens dat het eigenlijk niet nodig is dat hier speciale data voor zijn, maar aan de andere kant weet je dat er op die dag vele mensen denken aan degene die ze verloren zijn, en dit geeft een bijzonder gevoel van saamhorigheid.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:26:35 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54129465
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef Bluezz het volgende:

Goed verwoord....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:55:10 #293
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54130034
Ik ben er stil van......

bedankt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54131188
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 07:09 schreef phluphy het volgende:
Wat fijn Bar, dat jullie beide zo'n duidelijk beeld hebben van je wensen, en het vervolgens ook uitvoeren. Ik gun het jullie heel erg dat alle dromen in de komende jaren gaan uitkomen.
En dat was ik nog vergeten te zeggen idd.
Bar
Phluph ook
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:36:42 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54133629
Bar, wat een heerlijke post van jou....!

Buzzer, ik doe ook aan Allerzielen. Dit jaar zal ik ook voor jouw Engel een kaarsje branden.
Het overlijden van je vrouw heeft me erg geraakt. Ik ben zelf als meisje van 3 mijn vader verloren. Ik hoop zo dat het goed gaat met je meiden.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:37:34 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54137672
Gewoon even weer met twee benen in het leven gezet door al jullie mooie en ontroerende posts. Op allerzielen zal hier zeker ook een kaarsje branden voor alle engeltjes. Dikke
pi_54140340
Allerzielen is de sterfdag van mijn vader (misschien stom, maar ik vind het dus heel 'mooi' dat hij op die dag is gestorven). Voor mij is het dus elk jaar al een bijzondere dag maar dit jaar denk ik ook aan alle Engels en Engeltjes uit dit topic.
pi_54181270
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 05:59 schreef phluphy het volgende:
Crazymoon, gecondoleerd. Trek je het allemaal een beetje, nu de eerste weken van roes voorbij zijn? Sterkte!
het gaat redelijk.. de begrafenis van mn broer en de weken erna gingen niet zoals het bij de meeste andere families gaat. En nog steeds is het heel zwaar.. het is te moeilijk om het allemaal uit te leggen, dan ben ik wel 10 pagina's nodig. Op dit moment zijn we druk bezig met de erfenis. Verder ook met de steen, we hopen dat wij straks met een gerust gevoel naar zijn graf kunnen gaan. Zijn (ex-) vriendin heeft het grafrecht en we hebben geen contact met haar. (we hadden 2,5 jaar geen contact met mijn broer en zijn vriendin gehad). dus ja, het gaat niet zoals het zou moeten..

en bedankt allemaal
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:10:27 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54181816
Crazymoon wat vervelend dat het allemaal zo moet gaan...
Bij deze omdat het al erg genoeg is dat je broer er niet meer is...
ontzettend veel sterkte, en als je erover wilt praten pm me maar
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:41:14 #300
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54191659
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef CrazyMoon het volgende:

[..]

het gaat redelijk.. de begrafenis van mn broer en de weken erna gingen niet zoals het bij de meeste andere families gaat. En nog steeds is het heel zwaar.. het is te moeilijk om het allemaal uit te leggen, dan ben ik wel 10 pagina's nodig. Op dit moment zijn we druk bezig met de erfenis. Verder ook met de steen, we hopen dat wij straks met een gerust gevoel naar zijn graf kunnen gaan. Zijn (ex-) vriendin heeft het grafrecht en we hebben geen contact met haar. (we hadden 2,5 jaar geen contact met mijn broer en zijn vriendin gehad). dus ja, het gaat niet zoals het zou moeten..

en bedankt allemaal
Sterkte

Het is zo verdrietig dat je je broer moet begraven (ik leef met je mee, mijn broer heb ik in 1995 begraven) en dan zijn de omstandigheden er omheen ook nog zo stekelig.. Ik kan me goed voorstelen dat dat allemaal erg rauw op je dak komt. Echt heelveel sterkte de komende tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')