Hier precies hetzelfde...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
bar, ik moest erg slikken bij die lieve foto's die je vandaag weer van thijs liet zien. wat een heerlijk menneke toch, en wat blijft het verschrikkelijk dat je hem niet verder kunt zien opgroeien.![]()
![]()
Tuurlijk mag je dat idee lenenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef phluphy het volgende:
Wat een goed idee Bar, volgens mij kan dat inderdaad heel prettig zijn. Mag ik het idee eens van je lenen?![]()
![]()
Sterkte met dat gecompliceerde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef phluphy het volgende:
Ik post hier momenteel weinig omdat ik niets "geschikts" te melden heb. De dingen die spelen zijn soms zo gecompliceerd dat ik ze zelf amper snap. En overigens ook te persoonlijk voor een forum.![]()
Oh zou ik wel graag willen horen!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, dat is een toepasselijk liedje....
Er was ook een onbekend bandje uit Leiden met een album: The Enigma of Reign. Jammer genoeg nergens teksten van te vinden. Nummers als: When a child dies en The grief of loss. Ging ook over een jong ventje.
Mooi he?! Sommige nummers pakken je gewoon gelijk bij de strot.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
ooh pepper wat een prachtige maar ook erg rake tekst. daar word zelfs ik meteen een emotiekipje van...![]()
bar, ik moest erg slikken bij die lieve foto's die je vandaag weer van thijs liet zien. wat een heerlijk menneke toch, en wat blijft het verschrikkelijk dat je hem niet verder kunt zien opgroeien.![]()
![]()
Zo heb ik nog een paar nummers die erg bij me klikken zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef phluphy het volgende:
Wat een goed idee Bar, volgens mij kan dat inderdaad heel prettig zijn. Mag ik het idee eens van je lenen?![]()
![]()
pepper, ik kende dat liedje al wel, maar ik had eigenlijk nog nooit echt naar de tekst geluisterd. Het is inderdaad prachtig. Raar hoe teksten soms zo treffend kunnen zijn.
Ik post hier momenteel weinig omdat ik niets "geschikts" te melden heb. De dingen die spelen zijn soms zo gecompliceerd dat ik ze zelf amper snap. En overigens ook te persoonlijk voor een forum.![]()
Ik heb em zelf niet verzonnen hoor Moonahquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:38 schreef Moonah het volgende:
*brrr, ik krijg er kippenvel van Bar.
Ik zal straks een kaarsje branden voor jullie engeltjes...
Crazymoon, gecondoleerd...
Ik lees hier veel, maar weet nooit wat te zeggen, al dat verdriet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:35 schreef _Bar_ het volgende:
Vandaag 15 oktober is een dag die in de wereld geroepen is als de "Pregnancy and Infantloss Remembrance Day"
Een dag die in het teken staat van het verlies van kinderen maar ook het verlies van zwangerschappen, doodgeboren kinderen, wiegendood, ...
Reeds in 1988 erkende President Ronald Reagan oktober als de "National Pregnancy and Infantloss Awareness Month": "Als een kind zijn ouders verliest is hij een wees. Als men zijn echtgenoot verliest is men een weduwe of weduwnaar. Als een ouder zijn kind verliest zijn er geen woorden voor."
over de hele wereld een kaarsje laten ouders een kaarsje branden voor hun overleden kindjes. Een klein symbolisch gebaar dat enorm veel troost kan geven...
Maar eigelijk mag iedereen een kaarsje branden.
Hoe meer kaarsjes..... hoe meer licht.
Laat de wereld even stralen!!!!!!
Lurkertje is het hier zo mee eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Lieve, lieve Buzzer, ik heb niks met allerzielen of andere data waarop het gedenken 'extra' zou kunnen gebeuren, maar ik schiet meteen overvol van jouw post op zich.
Hoe moeilijk moet het voor jou zijn, elke dag opnieuw, je ziet jullie kinderen. Je ziet haar in de ogen van jullie kinderen.
En elke keer als ik jou zie posten, heb ik het opnieuw!
Goed verwoord....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Lieve, lieve Buzzer, ik heb niks met allerzielen of andere data waarop het gedenken 'extra' zou kunnen gebeuren, maar ik schiet meteen overvol van jouw post op zich.
Hoe moeilijk moet het voor jou zijn, elke dag opnieuw, je ziet jullie kinderen. Je ziet haar in de ogen van jullie kinderen.
En elke keer als ik jou zie posten, heb ik het opnieuw!
En dat was ik nog vergeten te zeggen idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:09 schreef phluphy het volgende:
Wat fijn Bar, dat jullie beide zo'n duidelijk beeld hebben van je wensen, en het vervolgens ook uitvoeren. Ik gun het jullie heel erg dat alle dromen in de komende jaren gaan uitkomen.![]()
het gaat redelijk.. de begrafenis van mn broer en de weken erna gingen niet zoals het bij de meeste andere families gaat. En nog steeds is het heel zwaar.. het is te moeilijk om het allemaal uit te leggen, dan ben ik wel 10 pagina's nodig. Op dit moment zijn we druk bezig met de erfenis. Verder ook met de steen, we hopen dat wij straks met een gerust gevoel naar zijn graf kunnen gaan. Zijn (ex-) vriendin heeft het grafrecht en we hebben geen contact met haar. (we hadden 2,5 jaar geen contact met mijn broer en zijn vriendin gehad). dus ja, het gaat niet zoals het zou moeten..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 05:59 schreef phluphy het volgende:
Crazymoon, gecondoleerd. Trek je het allemaal een beetje, nu de eerste weken van roes voorbij zijn? Sterkte!
Sterktequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
het gaat redelijk.. de begrafenis van mn broer en de weken erna gingen niet zoals het bij de meeste andere families gaat. En nog steeds is het heel zwaar.. het is te moeilijk om het allemaal uit te leggen, dan ben ik wel 10 pagina's nodig. Op dit moment zijn we druk bezig met de erfenis. Verder ook met de steen, we hopen dat wij straks met een gerust gevoel naar zijn graf kunnen gaan. Zijn (ex-) vriendin heeft het grafrecht en we hebben geen contact met haar. (we hadden 2,5 jaar geen contact met mijn broer en zijn vriendin gehad). dus ja, het gaat niet zoals het zou moeten..
en bedankt allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |