Jawel, ik durf wel te zeggen dat ik nog steeds geloof.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:14 schreef Bluezz het volgende:
In teksten in dit topic, zie ik regelmatig 'god' voorbij komen.
Dat vind ik lastig..
Geloven jullie nog steeds, ook al is dit jullie je overkomen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef buzzer het volgende:
"groene bloemen verwelken nooit"
[afbeelding]
hahaha het was meer om onderscheid te maken tussen Flufs Jeroen en mijn Jeroen, anders wordt het zo babylonisch..quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, ik moest een beetje grinniken om je 'mijn Jeroen'. Je lijkt Mien Dobbelsteen wel.Maar wel heel lief van hem!
Nu jij het woord "kistje" gebruikt (ik gebruikte "koffertje") moet ik opeens denken aan een "schatkistje".quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef YPPY het volgende:
Wat een ontzettend mooi kistje, en met die groene bloemetjes.
Hier hebben de andere aankomende nieuwe baan, even weg uit omgeving, andere bezigheden, mij een heel tevreden gevoel gegeven, een gevoel alsof dit de nieuwe bezigheden zijn, waar ik aan toe was.quote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef phluphy het volgende:
Het gaat best goed Bar. We zijn heel erg toe aan een volgende stap (verhuizen, ander werk) maar moeten nog een paar maandjes geduld hebben. Komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |