Fles zit graag op een treinquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als Fles naar jou kan met de trein, moet andersom ook gaan hoor
Dat wordt lekker veel smullen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben geen vriezer dus dat scheelt al.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Die conducteur zo van "Hé kom er eens af man!"
ach zolang ie niet graag op een man zitquote:
Dat hoeft voor jou toch geen probleem te zijn als hij dat wel graag zou willen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach zolang ie niet graag op een man zit
Als hij er blij van wordt moet hij dat vooral doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan maakt "op" en "in" ineens niet zoveel meer uit hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar wou ik nu eventjes niet aan denken eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maakt "op" en "in" ineens niet zoveel meer uit he
Nopezquote:
Zeg dan "Tartare, Americaine en Mammouth" en je bent Marc helemaal kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
NopezEen giant is van de quick
Een bicky burger kun je in elk deftig frietkot kopen.
![]()
Hamburger met gefrituurde ajuintjes, augurk en 3 verschillende sausjes tussen een broodje.
Jullie kennen dat ook al niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dan "Tartare, Americaine en Mammouth" en je bent Marc helemaal kwijt
Hoe kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dan "Tartare, Americaine en Mammouth" en je bent Marc helemaal kwijt
Moet je eens de grens oversteken hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen ze hier niet voor zover ik weet, een bicky burger
Nee, maar bij ieder "deftig frietkot" zeg maar "doorsnee patatzaak" kun je een hamburger krijgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen ze hier niet voor zover ik weet, een bicky burger
Op de patat eten wij metquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie kennen dat ook al niet?
Wat eten jullie dan op jullie frieten?
IK welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef leonieke het volgende:
Jullie kennen dat ook al niet?
Wat eten jullie dan op jullie frieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |