Nee, dat was het niet. Dit was om een reisverslag bij te houden en zo nu en dan schuilen tegen de regenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, als je ff langshobbelt.
Maar als je continue aan het internetten ben op de vakantie, is het wel erg heur
Ik wil je haar wel doen. Dan zit het iig origineelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Ynske het volgende:
Ik wil mijn haren laten doen
[afbeelding]
waarom is dr nou geen kapper open op zondag die dat voor me wil doen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil je haar wel doen. Dan zit het iig origineel
Das mooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Ynske het volgende:
Ik wil mijn haren laten doen
[afbeelding]
waarom is dr nou geen kapper open op zondag die dat voor me wil doen
Jij bent niet oudquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das mooi.ik zou het alleen niet bij mezelf durven.
Misschien ben ik er ook wel te oud voor.![]()
Ik kan niet ontkennen dat dat een mogelijk reactie van jou zou zijn iddquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]dan durf ik volgens mij niet meer over straat
je bent zou oud als je je voelt. lekker jong dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das mooi.ik zou het alleen niet bij mezelf durven.
Misschien ben ik er ook wel te oud voor.![]()
Watermeloenshakesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Haaiii. We hebben een blender gekocht vandaag
. En een toffe lamp voor in de woonkamer.
Mja ik ben benieuwd. We hebben nu aardbeien in huis, frambozen, kiwi's, bananen en nog veel meer fruitmeuk.quote:
gewoon alles bij elkaar en dan wat vanilleijs erbijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik ben benieuwd. We hebben nu aardbeien in huis, frambozen, kiwi's, bananen en nog veel meer fruitmeuk.
Hoiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik ben benieuwd. We hebben nu aardbeien in huis, frambozen, kiwi's, bananen en nog veel meer fruitmeuk.
Tip maar raak?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Lekker experimenteren
Mag ik 1 kleine tip geven?
We hebben geen vriezer dus dat scheelt alquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef Ynske het volgende:
Geen vanille-ijs
joghurt beetje melk en het fruit en draaien maar
of met kwark
iig niet te lang bewaren, dan word t ranzig
druppeltje ranja doet ook al wonderenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi er wat suiker bij. het wordt al snel te zuur.
En ijs kan, maar neem dan wel standaard bevroren water. Dat is echt veel lekkerder.
Oké. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi er wat suiker bij. het wordt al snel te zuur.
En ijs kan, maar neem dan wel standaard bevroren water. Dat is echt veel lekkerder.
Als Fles naar jou kan met de trein, moet andersom ook gaan hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kvrees dat dat niet echt zal lukken...
De trein is wel eng natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kvrees dat dat niet echt zal lukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |