abonnement Unibet Coolblue
pi_51909369
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar toen lag ik lekker te tukken......heb Soler meerdere malen gebackt @2.24 - 2.50 en 3.05. Ook niet slecht....

Maar 4.0 had ik absoluut gepakt vannacht als ik jou was
Hou op, hou op. Ik snapte Jmac laatst niet toen met dat Rasmussen-gedoe. Nu heb ik het zelf. Komt nog eens bij dat ik al verscheidene flessen bier op had vannacht en dat ik echt aan het twijfelen was of ik alle nieuws (niet-nieuws) en odds wel goed met elkaar kon rijmen. Fuck.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_51909940
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet raar zou opkijken als hij ook betrapt wordt
* Sally ook niet...

Dan heeft Soler gewoon 'iets' gebruikt wat tot nu toe niet ontdekt is...

Echter; ik doe geen uitspraken over schuld/onschuld voordat alles op wetenschappelijk niveau onderzocht en bewezen is. Dat wil ik ook helemaal niet.

Mijn afstudeeronderwerpen voor de studie (en het vak op school) Biologie waren allemaal op het (menselijk) medisch vak.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_51910005
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:51 schreef Sally het volgende:
Dan heeft Soler gewoon 'iets' gebruikt wat tot nu toe niet ontdekt is...
Wellicht komt het niet eens uit ons zonnestelsel.
pi_51910178
zopas een update gekomen op HLN om 12.01u

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_537132.html?wt.bron=homeArt9

Daar staat dagblad Sud Ouest. Daarin werd gesteld dat een urinestaal van de drager van een belangrijke trui abnormale waarden zou vertonen ... daarom gaat het nog niet om Soler he , kan ook contador zijn ... toch ?


Ik blijf duimen hoor voor Mauriske ! Ik was direct verkocht aan die kerel.
Maar ik zou wel niet versteld staan mocht ie positief getest hebben.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:06:29 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51910232
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:06 schreef pfaf het volgende:
Hoe kwam het gerucht over Soler eigenlijk in de Wereld?
Poolse site dacht ik.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:15:10 #157
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51910315
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:06 schreef pfaf het volgende:
Hoe kwam het gerucht over Soler eigenlijk in de Wereld?
Optelsom van de eerdere geruchten van een dopingzondaar, en de politieinval bij het hotel van Barloworld, denk ik.
pi_51910443
En omdat hij als een van de weinige aanvalt in het peloton. Dan kunnen ze niet hebben dat het geen Fransman is.
pi_51911489
quote:
De ploegen van onder anderen Discovery Channel (Alberto Contador) en Predictor - Lotto (Cadel Evans) kregen zaterdagochtend voor de tijdrit bezoek van de dopingcontroleurs. Ook de ploegen Saunier Duval, Euskaltel, Barloworld (Mauricio Soler), T-Mobile, CSC en Caisse d'Epargne werden bezocht, maar alle renners mochten starten.

De organisatie van de Tour de France heeft het gerucht dat Soler na de veertiende etappe positief zou hebben getest niet bevestigd. Deense media suggereerden vrijdag na een bericht in een Franse krant, waarin stond dat er een renner positief zou zijn getest, dat het om de Colombiaanse drager van de bolletjestrui zou gaan.
Weet iemand mischien wat de uitkomst is van de persconferentie?
pi_51911538
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:25 schreef MashDIX het volgende:

[..]

Weet iemand mischien wat de uitkomst is van de persconferentie?
Waarschijnlijk ging die persconferentie niet eens over Soler.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51911661
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:27 schreef Cootz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging die persconferentie niet eens over Soler.
Dat denk ik ook..
Maar wie dan? Stiekem hoop ik toch op Contador, maar dan moet het wel vanavond pas bekend worden gemaakt zodat het nog een spannende tijdrit is
pi_51911668
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:27 schreef Cootz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging die persconferentie niet eens over Soler.
Dat denk ik ook..
Maar wie dan? Stiekem hoop ik toch op Contador, maar dan moet het wel vanavond pas bekend worden gemaakt zodat het nog een spannende tijdrit is
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 13:36:39 #163
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51911709
Het leukste zou toch wel zijn als vanavond na de tijdrit, de hele top 5 de tour uit wordt gezet
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51912293
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:34 schreef MashDIX het volgende:

[..]

Dat denk ik ook..
Maar wie dan? Stiekem hoop ik toch op Contador, maar dan moet het wel vanavond pas bekend worden gemaakt zodat het nog een spannende tijdrit is
Wie bevestigt dat er uberhaupt weer een dopinggeval is dan?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:17:31 #165
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51912365
Een van de Deense bronnen die gisteren zo hoog van de toren blies dat het om Soler ging, spreekt dit nu weer tegen:
http://tour.tv2.dk/article.php/id-7725700.html

Mijn Deens is niet zo heel goed, maar volgens mij was er zelfs helemaal niemand positief bij de controles na etappe 14.
pi_51917405
Hahahaha ... amai nie ... 4 man in top 7 bij Discovery ... Ik denk dat Armstrong sterk spul meebracht !!!

Zoiezo proficiat aan contador met of zonder dope , sterke tour man op zo'n leeftijd.
Mah ja .... ik hoop dat er gerechtigheid komt .... en volgens mijn bescheiden mening moeten die discoverys eruit.

Geschiedenis van de laatste 20 jaar .... 11 amerikanen winnen de tour de france !!!
en ze hebben verdomme maar 10 renners in gans het peloton ! .... en nu met discovery winnen ze voor de 12de keer en Leipheimer 3de.

Is er nu echt niemand die ziet wat ik zie ... of toch tenminste iets verdacht ruikt ... dat ze daar iets hebben wat wij niet hebben en dat het geen goede benen zijn ?

ach wat maakt het uit ... de tour was toch al helemaal vervalst met 2 keer Rasmussen die wint en 2 keer Vino ... niet toevallig dat ook zij uit de tour werden verwijderd.
pi_51917729
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef gravis het volgende:


Hahahaha ... amai nie ... 4 man in top 7 bij Discovery ... Ik denk dat Armstrong sterk spul meebracht !!!

Zoiezo proficiat aan contador met of zonder dope , sterke tour man op zo'n leeftijd.
Mah ja .... ik hoop dat er gerechtigheid komt .... en volgens mijn bescheiden mening moeten die discoverys eruit.

Geschiedenis van de laatste 20 jaar .... 11 amerikanen winnen de tour de france !!!
en ze hebben verdomme maar 10 renners in gans het peloton ! .... en nu met discovery winnen ze voor de 12de keer en Leipheimer 3de.

Is er nu echt niemand die ziet wat ik zie ... of toch tenminste iets verdacht ruikt ... dat ze daar iets hebben wat wij niet hebben en dat het geen goede benen zijn ?

ach wat maakt het uit ... de tour was toch al helemaal vervalst met 2 keer Rasmussen die wint en 2 keer Vino ... niet toevallig dat ook zij uit de tour werden verwijderd.
Nu is Discovery wel het team met veruit het hoogste budget..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:13:15 #168
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51917771
Ik vertrouw die plotselinge winst van Leipheimer niet...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_51917853
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vertrouw die plotselinge winst van Leipheimer niet...
je kunt de vergelijking inderdaad doortrekken met vino. Alleen leipo heeft echt geen doping gebruikt. Daar heeft ie de ballen niet voor
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51917860
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:11 schreef MashDIX het volgende:

[..]

Nu is Discovery wel het team met veruit het hoogste budget..
Nee hoor, zeker niet
pi_51917881
Aangezien het er steeds meer op lijkt dat het een hoax betrof, zal ik deze maar sluiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')