abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:09:30 #201
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56843734
Cam heeft misschien meerdere objectives die ze niet mag vertellen aan de rest.
When all else fails, you always have delusion.
pi_56844218
Ik zit nu naar deel 1 te kijken.

TVP, ik lees later wel verder hier
Burnt to the core but not broken
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:19:11 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56851429
Goede aflevering, die laatste .
2000 light years from home
pi_56851440
Indeed, goede aflevering!
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:18:47 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56856264
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Mirel het volgende:
Cam heeft misschien meerdere objectives die ze niet mag kan vertellen aan de rest.
..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...

't valt me op dat 'john connor' de status heeft van 'meesterhacker'. Wat er in die kelder met muziek gebeurt, is volgens mij een stuk 'herprogrammering' van mensen. Tenslotte zijn mensen ook een soort van robots, alleen dan op een andere basis. De hele gevangenneming van kyle reese zou dan een goed bedachte 'setup' zijn van john connor.

(dat, of de 'terminators' voeren op meerdere fronten oorlog tegen mensen: met undercover-hergeprogrammeerde mensen...)

Maar inderdaad: serie heeft zeker potentie, en gaat volgens mij een stuk verder dan de films.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56856400
Het lijkt mij overigens wel een kutstreek, als je beste vriend terug in de tijd gaat, je moeder seks0rt en ze van jouw zwanger wordt. Yo momma!
pi_56856655
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:
Maar inderdaad: serie heeft zeker potentie, en gaat volgens mij een stuk verder dan de films.
Dat is het voordeel van een TV serie Heerlijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56857938
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:

[..]

..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...

't valt me op dat 'john connor' de status heeft van 'meesterhacker'. Wat er in die kelder met muziek gebeurt, is volgens mij een stuk 'herprogrammering' van mensen. Tenslotte zijn mensen ook een soort van robots, alleen dan op een andere basis. De hele gevangenneming van kyle reese zou dan een goed bedachte 'setup' zijn van john connor.
Heb de ep gister wel gezien, maar moet hem nog een keer kijken voor het verhaal beter te volgen. Prima dat er nu een aflevering is die het verhaal onderbouwd.

De rol van Cameron kan nog heel leuk worden, ze begint rare dingen te doen. Misschien dat ze ook nare eigenschappen van mensen over gaat nemen zoals liegen en heeft ze andere mensen ook stiekem dingen mee zien nemen.
Of het is een complot, dat ze een soort infiltrant is. Misschien heeft John Connor nog een functie in het bouwen van skynet.
pi_56858479
Misschien is Cameron wel verantwoordelijk voor het ontstaan van Skynet
pi_56858555
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef dapluiz het volgende:
Misschien is Cameron wel verantwoordelijk voor het ontstaan van Skynet
Dat brengt leuke hersenkronkels! Stel je voor dat ze met deze onderdelen andere cyborgs kan bouwen, en ze dus Skynet opgezet heeft. Wie heeft haar dan oorspronkelijk gebouwd? Heeft ze daar dan zelf voor gezorgd? We zitten hier een beetje met een tijdlus...
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:17:08 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56859826
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:54 schreef northernlight81 het volgende:

Misschien heeft John Connor nog een functie in het bouwen van skynet.
crap zeg! Dat zou maarzo eens kunnen, het continue in het hele skynet verhaal is natuurlijk John Connor!
pi_56861599
Heh dankzij de serie net weer een beetje zitten wikipedia-en over terminator, wel leuk om al die paradoxen te lezen
http://en.wikipedia.org/wiki/Grandfather_paradox
http://en.wikipedia.org/wiki/Predestination_paradox
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:42:26 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56863352
Waarom is Reese eigenlijk zo bang voor Cameron?
2000 light years from home
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:49:41 #214
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56865011
Idd, in de flashforwards was hij al gewend geraakt aan haar.
When all else fails, you always have delusion.
pi_56866816
Misschien alsnog bang dat ze "bad" gaat, zoals al eerder gebeurt is volgens haar ?
pi_56875261
Ze heeft die chip bewaard, maar het hoeft niet persé negatief te zijn. Het kan ook in opdracht van John zijn.
pi_56879051
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Prosac het volgende:
Ze heeft die chip bewaard, maar het hoeft niet persé negatief te zijn. Het kan ook in opdracht van John zijn.
Toen ze zo bedenkelijk keek toen ze die chip uit z'n hoofd haalde had ik het gevoel dat ze er eigenlijk morele bezwaren tegen had. Alsof je iemand zijn ziel ontneemt ofzo.

Dat ze die chip niet vernietigde geeft dan blijk van steeds menselijker wordende gevoelens.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:38:30 #218
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56879759
Ik denk dat Cameron al bad is. Ze heeft nu al twee componenten!
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56883320
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef rakotto het volgende:
Ik denk dat Cameron al bad is. Ze heeft nu al twee componenten!
Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.

Wat ik me kan bedenken is dat die chip beter is dan die van Cameron, ofdat ze reserve componenten wil hebben.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:51:53 #220
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56883655
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:36 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.

Wat ik me kan bedenken is dat die chip beter is dan die van Cameron, ofdat ze reserve componenten wil hebben.
Maar de chip is niet hergeprogrammeerd hé. Dus ja..
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:45 #221
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56884386
Ik zie dat jullie nog 1 ding niet hebben vermeld;

Als ze die andere terminator verbrand en ze kijkt ernaar en daarna naar Charley, dat haar ogen heel even blauw zijn... en dat komt dus niet van het vuur, dan zou het een rode gloed moeten hebben....

Of zou het een foutje in de divx zijn? Denk het niet
Wie weet doet ze dat als ze wat in haar schild voert.... bij de rest is het altijd rood.. behalve bij de Terminatrix van T3 toch?

[ Bericht 8% gewijzigd door JK op 21-02-2008 14:44:29 ]
pi_56884541
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:34 schreef JK het volgende:
Ik zie dat jullie nog 1 ding niet hebben vermeld;

Als ze die andere terminator verbrand en ze kijkt ernaar en daarna naar Charley, dat haar ogen heel even blauw zijn... en dat komt dus niet van het vuur, dan zou het een rode gloed moeten hebben....

Of zou het een foutje in de divx zijn? Denk het niet
Kijk het maar eens na.. misschien betekend dat ook iets?

[ afbeelding ]
Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.

Sarah en Cameron zijn trouwens genomineerd voor de Saturn Awards (prijzen voor met name Sci-Fi series) voor beste actrice in hoofd- en bijrol:

Best Actress on Television:
Anna Friel - Pushing Daisies
Lena Headey - Terminator: The Sarah Connors Chronicles
Jennifer Love Hewitt - Ghost Whisperer
Holly Hunter - Saving Grace
Evangeline Lily - Lost
Kyra Sedgwick - The Closer

Best Supporting Actress on Television
Jaime Alexander - Kyle XY
Jennifer Carpenter - Dexter
Summer Glau - Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Elizabeth Mitchell - Lost
Jaime Murray - Dexter
Hayden Panettiere - Heroes

Best Network Television Series
Heroes
Lost
Pushing Daisies
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Journeyman
Supernatural

Ik denk niet dat ze iets gaan winnen. Dat ze überhaupt genomineerd zijn verbaast me eigenlijk al.
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:47:04 #223
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56884610
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Symer het volgende:

[..]

Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.
Nope, dit staat op Wikia :

Cameron's glowing blue eyes seem to indicate a similarity to the T-X series terminator in Terminator 3: Rise of the Machines. T-888 series terminators usually have red eyes, as do most T-8xx series terminators.

Ik weet zeker dat het niet voor filmische redenen is, omdat het er dan bijv. beter uit ziet Maargoed, misschien moet ik er ook beter op letten en is het al vaker getoond (in elk geval wel bij wat wallpapers/posters). Wie weet elke keer als ze iemand 'terminate' robot of mens.
pi_56884942
Volgens een tijdlijn op http://terminator.wikia.com/ lees ik trouwens dat cameron eerder terug in de tijd zou zijn gestuurd dan T-800 en zelfs Kyle Reese (2027 tegenover 2029).
Is Cameron dus niet eigenlijk een outdated modelletje?

..en hoe kan ze dan blauwe T-X ogen hebben?
pi_56885097
Whehehehe....
Zit je daar naast je moeder met je 15-jarige hormonale puber lichaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')