abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:34:38 #251
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57005961
Don't give up the hope.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 00:16:08 #252
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57050668
Volgende week nog een 2-uur (1:25 effectief waarschijnlijk) durende finale en dan zijn we er weer doorheen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:58:32 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57061853
Sterke aflevering 107!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_57144158
Zo, het zijn twee losse afleveringen geworden, S01E08 en S01E09. Zo maar lekker op m'n gemak kijken!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57147625
Wel nogal een flauw einde. Alsof een terminator last zou hebben van zo'n ontploffing
pi_57147953
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef LSDsmurf het volgende:
Wel nogal een flauw einde. Alsof een terminator last zou hebben van zo'n ontploffing
Niet echt een spannende cliffhanger idd.

Die SWAT-scène was daarentegen wel stoer, kunstzinnig haast.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:58:41 #257
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_57150274
Dat was ook niet wat ze er mee wilden bereiken natuurlijk. Het is dat Cameron in haar eentje taart ging halen voor John, anders waren Sarah en John opgeblazen.

Maarre, heb ik iets gemist? Moeten we die persoon kennen die daar aan de overkant van de straat loopt? of is dat gewoon weer een random terminator?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_57150276
Ik snap alleen het verhaal mbt John's vader even niet meer. Zijn vader is dus terug in de tijd gegaan na Armageddon en heeft toen een relatie met Sarah gekregen en daar is John uit voortgekomen. Hoe wisten ze dan dat John de rebellenleider zou worden, hij bestond immers niet in de toekomst. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe dit in de originele films werd uitgelegd. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan scheppen?
pi_57150818
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef BlackSheep het volgende:

Maarre, heb ik iets gemist? Moeten we die persoon kennen die daar aan de overkant van de straat loopt? of is dat gewoon weer een random terminator?
Dat is die kerel uit het internet café die de Turk in zijn bezit heeft.
pi_57151484
Wel weer 2 goeie eps. Jammer dat het weer een tijd wachten is. En jammer dat alleen zij is opgeblazen. Is natuurlijk helemaal niets mee aan de hand. Niet echt spanning voor de herfst.

Maar goeie serie Blijf ik zeker volgen
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:24:08 #261
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57154148
2 eps? Ik moet dus ep 7 nog zien? Heb net 8 gezien vandaar.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_57155596
Einde viel inderdaad een beetje tegen. Nu helaas weer een tijd wachten. Dan gaan we maar weer eens wat andere series oppakken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:45:48 #263
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_57156209
vond et wel leuke eps
btw hoe heet die plaat tijdens scene @ zwembad?
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 maart 2008 @ 22:02:29 #264
862 Arcee
Look closer
pi_57159978
tvp

Nu pas.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_57160161
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef MaddoxX het volgende:
vond et wel leuke eps
btw hoe heet die plaat tijdens scene @ zwembad?
Johnny Cash - When The Man Comes Around .

Johnny Cash bij een seizoenseinde is altijd geniaal. Bij Day Break was het al net zo geweldig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:32:08 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57160958
Die scene waarin de politiemennekes één voor één in het zwembad vallen onder muzikale begeleiding van Johnny Cash . Leek wel Police Academy.
2000 light years from home
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:36:38 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57161140
Mja, verder matig einde.
2000 light years from home
pi_57161811
Waar nam robochick eigenlijk een foto van die skyline mee? Was haar geheugenkaartje vol?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:58:58 #269
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57161939
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef neggix het volgende:
Wel weer 2 goeie eps. Jammer dat het weer een tijd wachten is. En jammer dat alleen zij is opgeblazen. Is natuurlijk helemaal niets mee aan de hand. Niet echt spanning voor de herfst.

Maar goeie serie Blijf ik zeker volgen
Het spannendste is dat we niet zeker weten of het ooit terugkomt .

this Fall
Plz
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57162081
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen het verhaal mbt John's vader even niet meer. Zijn vader is dus terug in de tijd gegaan na Armageddon en heeft toen een relatie met Sarah gekregen en daar is John uit voortgekomen. Hoe wisten ze dan dat John de rebellenleider zou worden, hij bestond immers niet in de toekomst. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe dit in de originele films werd uitgelegd. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan scheppen?
Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
pi_57162250
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:

[..]

Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
Zijn vader (Kyle Reese) komt wel degelijk uit de toekomst. Je moet er ook niet te hard over nadenken, dat tijdreis gedoe
pi_57162294
Och. Als het echt realistisch was, dan had de toekomst wel een nuclaire bom op Los Angelos gegooid. Weg John, weg Sarah.
pi_57162418
En eindelijk weet ik waarom de naam "Kyle Reese" mij zo bekend voor komt. A dirty mind is a joy forever.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:14:03 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57162542
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:

[..]

Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57162861
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet Kyle ooit naar Sarah zijn gestuurd zonder John's tussenkomst aangezien hij pas na het tijdgereis van z'n pa geboren wordt.

Oplossing: Sarah moet belangrijk zijn voor de toekomst ook zonder John. Maar ze sterft vóór J-Day
pi_57162988
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar dan moet Kyle ooit naar Sarah zijn gestuurd zonder John's tussenkomst aangezien hij pas na het tijdgereis van z'n pa geboren wordt.

Oplossing: Sarah moet belangrijk zijn voor de toekomst ook zonder John. Maar ze sterft vóór J-Day
Idd, daarom snap ik er ook niks van. John kan nooit de rebellenleider zijn geweest, omdat hij in de toekomst opeens moet zijn verschenen. Kyle gaat terug naar het verleden, de overige rebellen blijven achter. Hij verandert de toekomst door Sarah zwanger te maken, dus moet John plotseling in de toekomst verschenen zijn (gezien vanuit het oogpunt van de rebellen die daar achtergebleven zijn). Is dit gewoon een enorme plothole die me nooit is opgevallen tijdens de films?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:31:07 #277
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57163137
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Hier wordt het uitgelegd . Is al eerder in het topic gepost.

http://terminator.wikia.com/wiki/Predestination_paradox

Qua tijdslijnen e.d. loopt de serie ook niet helemaal gelijk met de film, maar daar zal ik niet mee zitten. Het kijkt lekker weg en Terminator blijft voor mij altijd . Deel 1 en 2 (de films) heb ik volgens mij al 20x gezien .

Don't think, daar heb je Lost e.d. voor
pi_57163537
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef PirE het volgende:

[..]

Hier wordt het uitgelegd . Is al eerder in het topic gepost.

http://terminator.wikia.com/wiki/Predestination_paradox
Zoals het daar staat klopt het, maar dan moet je er vanuit gaan dat er geen toekomst, verleden of heden bestaat. Alles staat al vast en de toekomst kan niet verandert worden. Het betekent in principe dat John in de toekomst 'gewoon' bestaat en dat zijn vader daarom naar het verleden toe moet om dat te verzekeren. Dat vind ik een beetje ver gaan en dus blijf ik erbij dat het verhaal op zich niet klopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheGame op 05-03-2008 01:09:10 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:48:59 #279
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_57163597
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Merkie het volgende:
Die scene waarin de politiemennekes één voor één in het zwembad vallen onder muzikale begeleiding van Johnny Cash . Leek wel Police Academy.
Dat vond ik wel gaaf gedaan.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:51:53 #280
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_57163642
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 02:04 schreef Pek het volgende:
O jee
[..]
Zou in dat geval wel lullig zijn voor Summer Glau... eerst Firefly... en dan ook The Sarah Connor Chronicles.

En ook lullig voor mij, aangezien ik, ondanks mijn aanvankelijke scepsis, de serie nu toch best cool vind.
Krekker is de bom!
pi_57163834
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef PirE het volgende:
...
Don't think, daar heb je Lost e.d. voor
Ik ga vrolijk verder als je het niet erg vindt. Als het namelijk 'simpelweg' een paradox is, dan moet daar ook wel een verklaring voor te verzinnen zijn.

Bijvoorbeeld: tijd is niet lineair zoals wij het zien, met andere woorden: het ene hoeft niet te gebeuren voordat het andere gebeurt. Als tijd bv cirkelvormig is zoals de Maya's dachten dan kan Reese prima John verwekken waarna John later zijn eigen geboorte veroorzaakt.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef TheGame het volgende:

[..]

Zoals het daar staat klopt het, maar dan moet je er vanuit gaan dat er geen toekomst, verleden of heden bestaat. Alles staat al vast en de toekomst kan niet verandert worden. Dat vind ik een beetje ver gaan en dus blijft ik erbij dat het verhaal op zich niet klopt.
Het verhaal klopt idd niet, tenzij de schrijvers in 1983 al wetenschappelijke hypothesen uit begin 21e eeuw over multi-lineaire tijd konden voorspellen en ervan uitgingen dat het publiek dat op eigen houtje wel zou verzinnen. Maar ook al gaat die theorie idd nogal ver, vind ik wel dat je het verhaal zo weer een beetje recht kunt lullen.

En dus kan ik vanavond weer lekker slapen
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:01:59 #282
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57166924
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zou in dat geval wel lullig zijn voor Summer Glau... eerst Firefly... en dan ook The Sarah Connor Chronicles.

En ook lullig voor mij, aangezien ik, ondanks mijn aanvankelijke scepsis, de serie nu toch best cool vind.
ze moeten in de USA ook rekening houden met de kijkcijfers in de dagen na het airen! Dat zou de boel een stuk hoger laten worden.
Best vervelend, nu 3 series die ik op deze wijze kijk, 2 worden wss geannuleerd (Terminator & Jericho) de ander gaat echt te lang door. (Prison Break)
  Redactie Games woensdag 5 maart 2008 @ 09:32:52 #283
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57167413
Pfff, laf einde..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_57174709
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

ze moeten in de USA ook rekening houden met de kijkcijfers in de dagen na het airen! Dat zou de boel een stuk hoger laten worden.
Best vervelend, nu 3 series die ik op deze wijze kijk, 2 worden wss geannuleerd (Terminator & Jericho) de ander gaat echt te lang door. (Prison Break)
Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen. Het gaat vooral om de kijkcijfers de eerste dag (en dan zullen de kijkcijfers van de herhalingen wel ongeveer te voorspellen zijn) en het aantal andere zenders in andere landen welke de serie hebben gekocht. Dat is voor Terminator vooralsnog Australië, Canada en Engeland.
Prison break wordt in 55 landen uitgezonden. Zo'n seizoen 3 van Prison Break, dan maakt het voor de winstgevendheid eigenlijk niet eens meer uit wat de kijkcijfers zijn. Het is een dure serie, maar als je hem aan zoveel zenders verkoopt heb je het er vooraf al uit.

Vond het wel 2 leuke afleveringen, maar een echt spannend einde was het niet. Rare cliffhanger, alsof de beste terminator die er is daardoor kapot gaat, terwijl die andere zich zonder hoofd heeft weten herstellen.
Het ging er natuurlijk om dat het een mislukte moordaanslag was.
pi_57175595
het is vrij simpel (dat bewijst T3 trouwens): de toekomst staat vast!
alleen "hoe er te komen" kan veranderd worden
dat moet ook zo zijn, want anders zou Skynet gewoon beslissen van geen tijdmachine te bouwen -> Kyle kan nooit naar het verleden -> John bestaat niet en er is geen enkele Terminator voor nodig...
sterker nog, zonder Skynet zou John niet bestaan...
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:42:57 #286
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57175642
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen.
Ik moest er dan eigenlijk ook een achter zetten.
Het is volkomen logisch dat ze de downloaders niet mee kunnen tellen, die leveren niks op immers.
pi_57175722
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen. ...
Gemiddeld 1,8 miljoen mensen kijken de show later dan op de eerste dag.

Die cijfers zijn er wel, maar of er iets mee gedaan wordt weet ik niet. Die 1,8 miljoen zullen namelijk allemaal snel verder spoelen bij de reclames, denk niet dat adverteerders daar voor willen betalen.
pi_57175853
Vooral had ik toch verwacht dat John en Cameron sucky sucky licky licky bang bang maken.
Ik hoop dat er een tweede seizoen komt.Vond het wel een leuke serie.
pi_57175913
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral had ik toch verwacht dat John en Cameron sucky sucky licky licky bang bang maken.
Ik hoop dat er een tweede seizoen komt.Vond het wel een leuke serie.
Dat voelde ik ook aankomen idd

Vooral toen Cameron opmerkte dat mensen plezier beleven aan intimiteiten, zoals die vinger op de lippen.

"Would you like me to do that to you?", hoorde ik haar in m'n hoofd al zeggen.
pi_57176049
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef catfish het volgende:
het is vrij simpel (dat bewijst T3 trouwens): de toekomst staat vast!
alleen "hoe er te komen" kan veranderd worden
dat moet ook zo zijn, want anders zou Skynet gewoon beslissen van geen tijdmachine te bouwen -> Kyle kan nooit naar het verleden -> John bestaat niet en er is geen enkele Terminator voor nodig...
sterker nog, zonder Skynet zou John niet bestaan...
nee als het goed is weet skynet niet wie john zijn vader is dat weet eigenlijk niemand behalve de kijker en john en zijn moeder en kyle reese zijn broer is er in de serie achtergekomen omdat hij zoveel op kyle lijkt.

en het idee wat eerder geoppeerd werd dat skynet LA wel vanaf de toekomst genuked zou hebben kan niet aangezien er volgens de theorie alleen menselijk weefsel verstuurd kan worden met de tijdmachine. Maar in de serie hebben ze hier al een aardige fout meegemaakt door het hoofd van de vijandelijke terminator zonder vel wel mee te laten tijdreizen. toen johnn en zijn moeder en de goeie terminator gingen tijdreizen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:07:13 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57176131
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Terpentin07 het volgende:
hoe dan in vredesnaam?
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:35:10 #292
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57176644
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:02 schreef Gercos het volgende:

en het idee wat eerder geoppeerd werd dat skynet LA wel vanaf de toekomst genuked zou hebben kan niet aangezien er volgens de theorie alleen menselijk weefsel verstuurd kan worden met de tijdmachine.
Die theorie klopt al niet sinds terminator-II.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57177707
waar precies dan ? bij het sturen van t1000 of bij iets anders?
pi_57178516
Ach een Terminator met een huid eromheen of een kernbom met een stuk levend huid eromheen... Die kernbom kan dan ook prima door de tijd heen gestuurd worden.
pi_57178648
Was Microsoft de sponser met die HALO beelden in de laatste eps?
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:39:58 #296
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57201231
Allison.. wat deed die precies om aan Kester te ontkomen? Zich gedragen als een Terminator die zijn missie had voltooid?

En Cameron is niet dood natuurlijk.
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:45:28 #297
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_57201337
TVP, gaaf ik was dit vergeten
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_57212455
tvp, vorige week werd hier (in de UK) de eerste aflevering uitgezonden, meteen de rest maar van internet afgehaald. Het is echt veel beter als dat ik had verwacht. Nu hopen dat het niet gecancelled wordt ..
pi_57230206
serie wordt steeds beter/vermakelijker imo

Cliffhanger is alleen matig zoals al wordt gezegd..ze leeft sowieso nog: ze is alleen wel haar huid enzo kwijt..alleen nog een endoskeleton over..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:14:36 #300
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57230454
lol, natuurlijk is Cameron niet dood! Misschien een beetje verminkt, maar ALS er een S2 komt zal ze vast weer opgeknapt zijn

Ik vind het ondertussen een hele aardige serie, maar waarom zou Sarkissian in hemelsnaam een ingescande versie van zn paspoort hebben?

Oh, en ik ben BIJNA voorbij het hele "he, het is die kerel uit Beverly Hills".
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')