Ik vind het altijd wel zo mooi al gaat jaap bij die palma klotequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef JDude het volgende:
De Gouden Kooi is voor paupers, kampers en ander Talpa-uitschot.
Vandaar ook dat taalgebruik.
Waarschijnlijk was het geen mocro maar een Turk die dacht dat jij op jongens valt ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef EricG het volgende:
Kardesh!
Geen flauw idee wat het betekend maar dat zei een mocro eerst tegen mij
Kardesh betekend vriendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef EricG het volgende:
Kardesh!
Geen flauw idee wat het betekend maar dat zei een mocro eerst tegen mij
quote:
quote:Dus gast als je niet tegen drank kan kap met kutten want ik vind dit fucking niet normaal, ik kan dan gewoon helemaal parra worden bradda!
Waar zeurde je over?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:23 schreef Rozevla het volgende:
je mamma word helemaal parra bradda !!!
Kurwa! is pools voor Shit!, Fuck! of het nederlandse Kut!.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef afcajos het volgende:
KURWA
dit hoor ik die domme polen die bij ons werken wel eens zeggen
net ff gegoogelt![]()
tis iets van hoer ofzo
http://armadyl.blox.pl/resource/sowiecka_kurwa.jpg
klikken op eigen risico
Is niet perse een scheldwoord. Ligt aan de context waarin het gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
Puta Madre
Alle Pools is toch shit!?quote:
Kurwa = hoerquote:Op zondag 29 juli 2007 13:34 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Kurwa! is pools voor Shit!, Fuck! of het nederlandse Kut!.
Of je spreekt jezelf ff tegen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Het maakt me niet uit dat ze in het buitelands me gaan uitschelden maar t staat zo dom scheld lekker in het nederlands, kansloze
Dat wordt uiteraard ook echt zo gezegd op straatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:07 schreef Rozevla het volgende:
" Swa jij ben echt een battie boy"
Dit is een teken van disrespect swa, ik ga echt een code voor jou spitten !!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat wordt uiteraard ook echt zo gezegd op straat.
Iets minder Ali G kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |