ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woontquote:
Je reed mijn huis voorbijquote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
Die hebben beide hun eigen garagequote:Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zocht naar een CRX of een suuz voor de deur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
quote:
lekkages al opgelost?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Zodra ik geld heb komt de originele voorbumper trouwens gewoon weer op de CRX. Ik ben 't lompe gedoe zat.
omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was er niet.
Ik had gewoon mijn deur niet goed dicht zitten.
quote:
omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het water liep precies waar de achterklep vast zit. En aangezien dat best een kwaaltje is bij de CRX dacht ik meteen daar aan.
hebben ze daar geen bier dan ?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Fuck man, IJsselstein is niet goed voor me
Ja zeg dat welquote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/07/video_mercedes_clk_dtm.php
die eigenaar van die DTM bak is zo gek als een deur. Die gaat zich op zeker dood rijden een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |