omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was er niet.
Ik had gewoon mijn deur niet goed dicht zitten.
quote:
omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het water liep precies waar de achterklep vast zit. En aangezien dat best een kwaaltje is bij de CRX dacht ik meteen daar aan.
hebben ze daar geen bier dan ?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Fuck man, IJsselstein is niet goed voor me
Ja zeg dat welquote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/07/video_mercedes_clk_dtm.php
die eigenaar van die DTM bak is zo gek als een deur. Die gaat zich op zeker dood rijden een keer
Mja ze stapte toevallig voor m'n neus uit der auto op de grid, en van een afstandje niks mis meequote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef Fugie het volgende:
wel nuekbaar ?
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ze stapte toevallig voor m'n neus uit der auto op de grid, en van een afstandje niks mis mee![]()
Al waren die bordjesvasthouddames wel beter![]()
Bij die Susie Stoddart stond gewoon een pitdudeAls enige kerel op de grid daar
![]()
Geen bekende 155 gezien op de terugwegquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
paar onderdelen halen voor m'n 155, fristi gaat mee![]()
![]()
heb je de kersenvlaai klaar staan anne?![]()
![]()
We waren anoniem met de 307quote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen bekende 155 gezien op de terugweg
Lexus IS200 toch met ander merkplaatje?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Wat voor auto is dat eigenlijk?
en ja, groen ziet er wat flets uit, lijkt te komen door de manier waarop mijn action jpegs wegschrijft
Merci,quote:Op zondag 29 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
The Lexus IS is a series of entry-level luxury cars/compact executive cars produced by the Lexus marque of Toyota Motor Corporation.
The IS was originally sold as the Toyota Altezza in Japan until the introduction of the second generation Lexus IS design. The Altezza name is still used at times to depict chromed car taillights like those known on the first generation model.
ja flauw die anne, rijden we nog bij Gennep, stuurt ze pas een sms terug wanneer we alweer in Frististad warenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, geweldige dag gehad!
Foto's ben ik op dit moment op de computer aan het zetten:)
* Paladijn Weet dus nu ook hoe hard de Accord in de 4 kan xDquote:Huh, hij gaat maar 180! Of staat hij nog in de vier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |