jah uh bier enzo ga je rare dingen van zeggenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:08 schreef BoJo het volgende:
ik zeg trouwens zelden "ouwe", maar ken wel lui die dat doen met een zwaar Amsterdams accent![]()
Die was alweer opquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
paar onderdelen halen voor m'n 155, fristi gaat mee![]()
![]()
heb je de kersenvlaai klaar staan anne?![]()
![]()
je kan toch bestellen bij multivlaaiquote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was alweer op. Nu is 't kersenrijstenvlaai geworden.
Als ze morgen geen kersenvlaai hebben ga ik ze slaan.
Ik heb nog nooit hoeven bestellenquote:
eens moet de eerste keer zijn hequote:Op zondag 29 juli 2007 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven bestellen.
Op de vrijdag en de zaterdag gaat het altijd hard met alle vlaaien.
En daarbij is multivlaai niet super lekker. Maandag hebben ze 'm vast weer.
Ja, maar de multivlaai zit hier in Brabant.quote:
Ik ben laatst in 12 minuten naar Venray geredenquote:
weet ik veel, allemaal 1 pot nat daar voor mijquote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar de multivlaai zit hier in Brabant.
Ik ga toch niet in Brabant vlaai bestellen en halen als ik in Limburg woon.
Potverdikkie *stampvoet*.
N00bquote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, allemaal 1 pot nat daar voor mij![]()
snelheidsduivelquote:Op zondag 29 juli 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
De snelste route van Gennep naar Venray over 31,0 km in ongeveer 29 minuten.![]()
.
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woontquote:
Je reed mijn huis voorbijquote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
Die hebben beide hun eigen garagequote:Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zocht naar een CRX of een suuz voor de deur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
quote:
lekkages al opgelost?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Zodra ik geld heb komt de originele voorbumper trouwens gewoon weer op de CRX. Ik ben 't lompe gedoe zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |