En dit is al de 2e keer dat Nadia belt...... eerst haar moeder toen met die bedreigingen, die collect call, en nu weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke?? Natasia had er maar 40 aan de PoPoll overgehouden en wilde toen nog een weddenschap met Brian aangaan voor de 10 resterende punten die ze nodig had om haar kinderen te kunnen bellen...
Waarop Huub ze haar gaf.
Das waar.... Dan mag ik iig hopen dat het na 22.00 uur uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Alles wat Jensen doet kan op RTL 5 dus ook dit
Jahahahahahaha Maar dat doen ze niet, veels te bang dat Brian er uit moet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze Kim en Dimitri een weekje in DGK zouden zetten, de bewoners mogen dan kiezen wie ze willen houden, of 1 van de vaste bewoners erin laten, of een nieuwe erin en bijvoorbeeld Dennis eruit!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb al een brief met foto gestuurd!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik streamlock mezelf welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
Die geile kop van Bwian hoef ik niet te zien, kan dat niet onder de dekens?
Het is ook niet romantisch om hen samen te zien..... gewoon ranzig eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
Die geile kop van Bwian hoef ik niet te zien, kan dat niet onder de dekens?
Hadden ze jou dan niet al gevraagd ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Al is dit off-T, Wat is er loosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef JohnFoK het volgende:
Ik hoorde sirene's op de streams
Mediapark in de hens,
Caps?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
Zo hey die 2 zijn geil. Ordinaire kop heeft amanda toch. dan nog meer maar goed, ik waarschijnlijk ook als ik geil ben.![]()
Nee!quote:
Nee dat dan weer niet , het wordt half 8quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar.... Dan mag ik iig hopen dat het na 22.00 uur uitgezonden wordt
Wordt er op aangesproken....... en vertelt verder terwijl ze aan haar zender plukt, zodat ze weer niet te vertaan isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada houd de handdoek voor haar zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |