Nee, een mooie volle natuurlijke mond zoals die van Liekequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Liever de opgeblazen lippen van Melissa?
Beterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee, een mooie volle natuurlijke mond zoals die van Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer herkenbaar, maar het voelt heerlijk (ook aan mijn trommelvliezen)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik stream hoor ik nog steeds Nasty krijsen af en toe....zo erg gewend ben je er aan geweest...
ernstig afkicken dus...![]()
Vervangster van Melissa. Butler dus..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Darklight het volgende:
WIE IS DIE NIEUWE BLONDE?
De jongere en iets mooiere zus van Liekequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Darklight het volgende:
Jah ehh..kwam net in heb 9 keer gerefreshed toen was er nog geen OP en bij 9 keer maak ik er 1ntje...that's my lucky number baby....fijn he...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:59 schreef F04 het volgende:
Deze cos eerst?
KIM. Verder geen aandacht aan besteden!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Darklight het volgende:
Jammer dat je niet even langer kon wachten, de andere was pas net dichtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah ehh..kwam net in heb 9 keer gerefreshed toen was er nog geen OP en bij 9 keer maak ik er 1ntje...that's my lucky number baby....fijn he...
Welke trommelvliezen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, maar het voelt heerlijk (ook aan mijn trommelvliezen)![]()
spijt me lieverd...maar vond 9 keer refreshed genoeg haha...en nog een slok koffie tussen door he...jahh....praat geen onzin natuurlijk hahaha...nee joh lekker B...next is yours want dan ben ik pleitos...staat wel op maar op de achtergrond...krijg zeboek...ow nee bezoek whaha...latersss have fun.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even langer kon wachten, de andere was pas net dicht![]()
Que?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Kim is hard aan het werk. José zal wel blij met haar zijn.
Wacht het even af, is net binnen, rondleiding gehad van Jaap, nog een beetje zenuwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef Katewalker het volgende:
Kim de butler..alleen als ze bitcherig doet tegen Nadia keur ik haar goed..voorlopig voert ze geen klap uit..hangt op het aanrecht en staat te roken..![]()
We wachten op het tranendalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:05 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft weer aandacht nodig... vraagt nu aan Jaap of ze er dronken uitziet (na twee wijntjes) wat ze eerder al aan Amanda en Brian had gevraagd.
Dus met andere woorden: geef haar een kans..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wacht het even af, is net binnen, rondleiding gehad van Jaap, nog een beetje zenuwen.
Niveau duidelijk....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
H: komt nog weinig uit je
Butler: Moet ik gelijk emt me benen wijd hier gaan liggen dan?
niveautje hebben ze weer binnengehaald. Toen ik postte dat ik vond dat ik haar er goedkoop uit vond zien, bevroedde ik niet dat zij goedkoop wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
H: komt nog weinig uit je
Butler: Moet ik gelijk emt me benen wijd hier gaan liggen dan?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: geef haar een kans..![]()
Die zin liep niet echt lekker soepel, he?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niveautje hebben ze weer binnengehaald. Toen ik postte dat ik vond dat ik haar er goedkoop uit vond zien, bevroedde ik niet dat zij goedkoop was
Jij mag, ik hoef niet.quote:
Kim is de nieuwe bewoonster, het is wachten op het moment dat Wim ten tonele komtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef JohnFoK het volgende:
Tot hoelaat blijft onze mooie blonde dame kim ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |