Je wilt niet weten hoeveel honderden euro's een ambulance ritje kost... Gelukkig valt dat nog te declareren. Rekening zal niet mals zijn, zeker als ze met meerdere personenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar gaat m'n salaris van juli.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij niet nee, andere luisteraars wel
Na uitgaan moest er bij mij een keer een ambulance komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel honderden euro's een ambulance ritje kost... Gelukkig valt dat nog te declareren. Rekening zal niet mals zijn, zeker als ze met meerdere personen
jullie kant zijn opgekomen.![]()
Het was gewoon een oude opener, maar dan een beetje bijgewerkt. De originele versie heb ik helaas al te vaak gehoord, maar wat wil je ook met dit weer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:03 schreef Glacier het volgende:
Wat een opener!![]()
![]()
Net in elkaar gedraaid zeker
Ja, maar die ambulance kwam neem ik aan niet voor nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
Na uitgaan moest er bij mij een keer een ambulance komen![]()
Echter noooooit meer wat van gehoord.
Dus zou maar afwachten
Vind ik nou ook! Ik ben dan zogezegd "wietverslaafd" maar ik kan nog wel een aantal uren zonder een hit van me bongquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloos overigens om een paar uurtjes niet te kunnen roken. Sta je dan met 28 kneuzen bijelkaar elkaars longen te asfalteren.
Hij kijkt wel sneuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Brandweerman wijst iemand op de gevolgen ?
Jawel, ze dachten dat ik bloed zat te kotsen dus belden ze de ambulance. Was natuurlijk gewoon bessenjeneverquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, maar die ambulance kwam neem ik aan niet voor niets
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jawel, ze dachten dat ik bloed zat te kotsen dus belden ze de ambulance. Was natuurlijk gewoon bessenjenever![]()
Heb je wel je NAW gegevens doorgegeven? rekening kwam bij ons erg snel en was serieus iets van 500 a 800 euro! Begrijp nu ook waarom er hier in Grunn altijd van die mooie Mercedes Ambulances rondrijden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Na uitgaan moest er bij mij een keer een ambulance komen![]()
Echter noooooit meer wat van gehoord.
Dus zou maar afwachten
een aantal urenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vind ik nou ook! Ik ben dan zogezegd "wietverslaafd" maar ik kan nog wel een aantal uren zonder een hit van me bong
Dat hoort er officieel te zijn, want werkplek.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien is een algeheel rookverbod in de studio een optie
Weet niet, ik was te ver weg om maar iets te doen. Ze hadden wel mijn paspoort gepakt, dus volgens mij welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je wel je NAW gegevens doorgegeven? rekening kwam bij ons erg snel en was serieus iets van 500 a 800 euro! Begrijp nu ook waarom er hier in Grunn altijd van die mooie Mercedes Ambulances rondrijden...
misschien eens een inspecteur van de volksgezondheid langs sturenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoort er officieel te zijn, want werkplek.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
misschien eens een inspecteur van de volksgezondheid langs sturen
Paar dagen geleden stond de Keuringsdienst van Waren onverwacht bij ons op kantoor voor de deur. Controle op roken. Verder geen enkel probleem (aparte rookruimte etc.).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien eens een inspecteur van de volksgezondheid langs sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |