Voor hem zijn er tenminste afkickcentra ingericht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja een vriend van mij is verslaafd aan heroine. Maar goed dit probleem is natuurlijk veel urgenter, zeg het maar hoe kan ik je helpen?
Jaa! Want die staan me bij in de slechte momenten de levens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voor hem zijn er tenminste afkickcentra ingericht.
En aan een vriend heb je toch niks... Fok!kers daar heb je wat aan.
14.gifquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jaa! Want die staan me bij in de slechte momenten de levens.
Nou, je hoeft in ieder geval je username niet te veranderen!!!!!11quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, je hoeft in ieder geval je username niet te veranderen!!!!!11:!!!! [afbeelding] !!!!
komt door die overdosis die hij gebruikt heeft, tast de hersenen aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
Er staat verdomme met grote letters kauwgom op het plaatje in je OP van de verpakking en nog presteer je het om het foutief te schrijven.
Aan kougom nog wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Zo een vriend van mij heeft precies hetzelfde. ook verslaafd aan kougom
kaugomquote:
idd zo hoort et..quote:
Maar kauwgom heeft toch maar 2 min smaak. Voor de rest is het structuur.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik vind juist die donkerblauwe kauwgom van de AH erg lekker![]()
Ik krijg altijd trek als ik jouw avatar zie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Me too.
Ik kauw die van de Lidlquote:
Meen je dat? Sportlife smashmint is ongeevenaard.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kauw die van de Lidl![]()
Die zijn serieus lekker, moet je wel die blauwe nemen.. Lekkerder dan Sportlife vind ik.. En je krijgt serieus 20x zoveel kauwgom.![]()
Naah.. De enige die die Lidl kan overtreffen is Hubba Bubba en die kauwgom, als je daar op bijt dat je dan zo'n sapje eruit krijgt..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Meen je dat? Sportlife smashmint is ongeevenaard.
Wist je trouwens dat kauwgom laxerend werkt? Een vriend van mij is er op de harde manier achtergekomen![]()
Hahaha Hubba Bubba, bestaat dat nog !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naah.. De enige die die Lidl kan overtreffen is Hubba Bubba en die kauwgom, als je daar op bijt dat je dan zo'n sapje eruit krijgt..![]()
Pindakaasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:37 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek als ik jouw avatar zie.
Ja, of het is Bublicious ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahaha Hubba Bubba, bestaat dat nog !![]()
Of die "rol kauwgum". Was roze en zat opgerold in zo een rond doosje![]()
whehe, player. Toen alquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, of het is Bublicious ofzoMaar idd, die rolkauwgom, daar heb ik me toch meisjes mee versierd in groep 6 joh!
de Lidlquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naah.. De enige die die Lidl kan overtreffen is Hubba Bubba en die kauwgom, als je daar op bijt dat je dan zo'n sapje eruit krijgt..![]()
Er zit iets onder je neusquote:
Toen al ja...quote:
Nee, in een redelijk grote 2-onder-1-kap. Mijn vader heeft trouwens een goeie functie bij Lidl, nee, niet filiaalmanager ofzo, maar op het hoofdkantoor. En uuhm, die Lidl kauwgom was altijd het lekkerste ja, nu hebben ze hem alleen veranderd en vind ik hem minder.. Maar goed, ik vind bijvoorbeeld ook de ijsthee daar het lekkerste..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
de Lidl? woon je in een woonwagen ofzo
![]()
dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar kauwgom heeft toch maar 2 min smaak. Voor de rest is het structuur.
Ja, want vaak heb je zeker wel 3 minuten smaak!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |