Mijn kraamhulp zei toen dat ik dat absoluut niet mocht doen. Het geeft dan wel even verlichting maar daarna word het alleen maar erger. Want dan ga je juist weer extra melk aanmaken. Je moet er hoe dan ook toch gewoon even doorheen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:17 schreef DaviniaHR het volgende:
ook als je fv geet, kan je toch ook een beetje stuwing afkolven? want dan wordt de productie toch niet te veel gestimuleerd?
(ik weethet niet, heb de eerste 4 mnd bv gegeven en toenwas het vooral aanleggen, aaneggen, aanleggen.)
Ik doe toch liever het natuurlijke bevallingsgedeelte en de keizersnede opnieuw, ipv de stuwing als ik MOET kiezenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja, ik heb mss wel makkelijk praten omdat het bij mij dus niet verschrikkelijk heftig was, maar zoals appelsap zegt, het haalt het iig niet bij een bevalling.
Gewoon met een lepeltje roerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:05 schreef Ardenlyn het volgende:
Wij gebruiken Avent flessen maar vaak lekken ze als ik het flesje schud.
Bloedje irritant!!
Heb van alles geprobeerd. Ring niet te vast, ring heel vast, ring wat losser, schudden met vinger op gaatje van de speen, schudden met dop erop enz.
Het is elke keer een verassing of het wel of niet goed gaat.
Is er een bepaalde truuk voor??![]()
Het kan soms zo simpel zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:15 schreef Ardenlyn het volgende:
!Roeren is bv een tip die ik erg fijn vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |