Hierop dien ik te riposteren dat dat niet wederwijds is. Reeds eerder viel mijn oog op uw opmerkelijke edoch aansprekende muzieksmaak. Waarbij ik, als ik zo vrij mag zijn, u er op moet attenderen dat u eens een geringe spelfout maakte in de naam van het speelgezelschap Screaming Trees. Een kleine onachtzaamheid heeft gemaakt dat de c in uw schrijfwijze ontbrak. Ik wil het u niet euvel duiden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Desalnietemin is uw aanwezigheid me ontschoten. Recupererend is het aan mij ontgaan.
Niettegenstaande de spelfout wil ik u graag bejubelen hoog sanna aanheffen en een toost uitbrengen op en majestueuze muzieksmaak.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hierop dien ik te riposteren dat dat niet wederwijds is. Reeds eerder viel mijn oog op uw opmerkelijke edoch aansprekende muzieksmaak. Waarbij ik, als ik zo vrij mag zijn, u er op moet attenderen dat u eens een geringe spelfout maakte in de naam van het speelgezelschap Screaming Trees. Een kleine onachtzaamheid heeft gemaakt dat de c in uw schrijfwijze ontbrak.
Die moest ik opzoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
mandeligheid
Er is een heel topic over hoe het uitgesproken dient te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef hummus het volgende:
[..]
Die moest ik opzoekenals eerste associatie schoot mij Nelson Mandela tebinnen, maar dat leek me zo bizar dat ik het maar heb opgezocht.
Que?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef FlyingFox het volgende:
Svarabhaktivocaal, Latiniseren, feeëriek, devoot, intraveneus, foefje, etgroen, nefast, kokkelroof, kwart-hydraterend en codaconsonant.
Ik gebruik de term 'intraveneus' elke dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef FlyingFox het volgende:
Svarabhaktivocaal, Latiniseren, feeëriek, devoot, intraveneus, foefje, etgroen, nefast, kokkelroof, kwart-hydraterend en codaconsonant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |