wie was dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Wooldoor het volgende:
helemaal verkeerde kant gedekt dodelijk in champions league
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
je ziet dat Stekelenburg steed beter en zekerder is
Tsja, hij moet het dan niet gelijk gaan overdrijven, hij heeft geen blauw pak met rode cape aan...quote:
end e scheids de schuld geven. "ja hij wou niet wachten"quote:
Veronica is van SBSquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:58 schreef BonJovi het volgende:
Preciesik snap dat hele SBS6 veronica ding niet
Hij wordt beter en beterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heitinga is met de jaren toch ook steeds minder klungelig geworden.
Dit is het eerste scenario die ik presenteer hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op met je scenario's lamlul asskicker
Nee hoor, de man zonder bal moet bepalen waar de bal naar toe moet gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
was meer fout van KJH dan van Rommedahl dit
Rommedahl deed niets verkeerds.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
was meer fout van KJH dan van Rommedahl dit
Had met 4-4-2 ook wel gekund hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja... met 4-3-3 had er nog iemand bij de 2e paal die bal van Rommedahl op kunnen pikken.
alleen bepaalde hij het nogal slecht, helemaal gedektquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, de man zonder bal moet bepalen waar de bal naar toe moet gaan.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:08 schreef BigFire het volgende:
[..]
alleen bepaalde hij het nogal slecht, helemaal gedekt
Da's over een paar dagen opgelost... ik zet mijn geld op Elmander en Suarezquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Chivu het volgende:
Inderdaad. Rechts is ijzersterk, maar links is toch een probleem.
Verdedigend niet op de proef gesteld, aanvallend niets toegevoegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:
Hoe een mening over Colin zomaar kan draaien zeg. Die jongen speelt gewoon een ontzettend degelijke pot.
Elmanderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's over een paar dagen opgelost... ik zet mijn geld op Elmander en Suarez
Degelijk is de juiste omschrijving, en da's eigenlijk ook gewoon genoeg voor een verdedigerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:
Hoe een mening over Colin zomaar kan draaien zeg. Die jongen speelt gewoon een ontzettend degelijke pot.
Met Elmander is op links helemaal niks opgelost.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's over een paar dagen opgelost... ik zet mijn geld op Elmander en Suarez
2-1 verliezen van Falkirk, 2-0 voorstaan tegen Atleticoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:
nog steeds nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel man @ AT? Ik zie nagenoeg lege tribunes.
Hij onderschept genoeg ballen voordat het gevaarlijk wordt en heeft 1 keer prima de boel achterin gered in de 1e helft toen een pass geniepig terug naar binnen draaide. Ik zeg niet dat hij bijzonder speelt, maar tegen toch redelijke voetballers houd hij zich gewoon stand. Voldoende niveau als backup. Niet als basisklant, maar helaas is Ajax zo dom dat ze geen echte linksback willen halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verdedigend niet op de proef gesteld, aanvallend niets toegevoegd.
Laten we schatten zo'n 17.500 man? Korte zijden eerste ring zit wel vol, lange zijde alleen in het midden vol, in de hoeken vrij leeg. Tweede ring m.u.v. uitvak volgens mij helemaal leeg.quote:
bij die actie in de eerste helft moet je dan ook wel even zeggen dat hij aan de verkeerde kant stond te dekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hij onderschept genoeg ballen voordat het gevaarlijk wordt en heeft 1 keer prima de boel achterin gered in de 1e helft toen een pass geniepig terug naar binnen draaide. Ik zeg niet dat hij bijzonder speelt, maar tegen toch redelijke voetballers houd hij zich gewoon stand. Voldoende niveau als backup. Niet als basisklant, maar helaas is Ajax zo dom dat ze geen echte linksback willen halen.
mwah, Elmander is echt wel een goeie voetballer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met Elmander is op links helemaal niks opgelost.
Maar nooit in de picture bij Ajax geweest, gewoon een gerucht op niets gebasseerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah, Elmander is echt wel een goeie voetballer hoor
kijk eens op de vorige paginaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig hoe niemand de goal van sneijder heeft gezien
Ach V. Geel toverde Rommedahl ook uit de hoge hoed hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar nooit in de picture bij Ajax geweest, gewoon een gerucht op niets gebasseerd.
Tsja, dat kan gebeuren als je linksback bent en de centrale verdedigers nergens te vinden zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
bij die actie in de eerste helft moet je dan ook wel even zeggen dat hij aan de verkeerde kant stond te dekken
Maar die werd dus niet als gerucht genoemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach V. Geel toverde Rommedahl ook uit de hoge hoed he
kennedy speelde zeker niet slecht de eerste helft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja rommedalh speelt weer leuk. Ik heb liever rommedahl dan kennedy in de basis.
Je hebt de 1e helft zeker niet gezien?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja rommedalh speelt weer leuk. Ik heb liever rommedahl dan kennedy in de basis.
Jawel maar ik heb de wedstrijd van ajax tegen glasgow ook gezien. en over die twee wedstrijden vind ik rommedahl beter.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je hebt de 1e helft zeker niet gezien?
Nu de voorzet nogquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef BonJovi het volgende:
ACh met zijn dreiging is het goed zat
Heb je zijn assists gezien tegen glasgow en falkirk? Eerste twee wedstrijden gelijk 2 assists.quote:
Glasgow wel, maar Falkirk niet. Wat ik nu zie kan gaan ze soms wel ver van de goal af. Maar dat gemiddelde is niet slecht nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb je zijn assists gezien tegen glasgow en falkirk? Eerste twee wedstrijden gelijk 2 assists.
Verschil alleen is dat het geen spits isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer zo'n 18jarig gastje uit eigen opleiding in de spits. Hopen dat het net zo'n grote wordt als Hosé en Bobson
Donald is een middenvelder toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer zo'n 18jarig gastje uit eigen opleiding in de spits. Hopen dat het net zo'n grote wordt als Hosé en Bobson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |