ik!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een echt tv-toernooi. Wie gaat daar nou heen
Even alles op een rijtje. Teams die hebben meegedaan sinds de terugkeer in 1999 zijn: Arsenal, Galatasaray, Lazio, Valencia, FC Barcelona, Inter, Boca Juniors, FC Porto, Atlético Madrid, Santos, AC Milan, Liverpool, Manchester United, Parma en Panathinaikos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef thewishmaster het volgende:
De bezetting is de laatste jaren sowieso niet echt goed te noemen. Ze zijn een aantal keren met een Argentijnse ploeg komen aanzetten en een aantal jaren geleden deed ook Panathinaikos mee.
Zlatan tegen Milan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
ze hadden wel wat een beter bezetting kunnen regelen. Het is wel eens spectaculairder geweest.
Ik kan met nog wel herinneren van een paar jaar terug dat een speler van Ajax aan de rechterkant steeds een italiaanse speler dolde, en dat die spelert dat niet echt kon waarderen. Wat was dat ook alweer ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een schijtploegen
Ach, iig niet wéér Arsenalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een schijtploegen
Eerst zou Newcastle komen ipv Arsenal, at zou het nog saaier maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Lazio, Arsenal en Ajax, niet slecht uitgezocht. Precies de teams waar ik de grootste schijthekel aan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |