Hem liever dan Suarez maar wil hij zelf wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Begin toch wel een beetje benieuwd te worden wie er komt/komen. Mbark Boussoufa dan toch maar?
Er werd in het begin wel geklaagt over hockeyer Fontein maar ik vind dat hij puik werk doet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
15 jaarquote:Ajax heeft de 15-jarige Bosniër Adnan Secerovic op proef. De jonge middenvelder traint de komende dagen mee met Jong Ajax. Momenteel is het talent in eigen land actief bij Slaven Zivinice. (AT5)
Fontein wordt over 5 jaar als een held gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:04 schreef Chivu het volgende:
Echt geweldig, van aardappel-ijsjesverkoper naar toekomstig held
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Nergens, want geen van de inkomende transfers is uitgelekt. Delorge kwam uit het niets, Bakircioglu leek naar PSV te gaan, Urzaiz was al helemaal onbekend en Rommedahl kwam er onverwacht achteraan.
Alleen Suarez is uitgelekt, doordat die arbitragezaak gestart moest worden.
Gelukkig is Pryor niet gekomen, vergeleken met Pryor is Delorge een topaankoopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.
15:00 Britse tijd, dus 16:00 Nederlandse tijd neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:41 schreef Nashje het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd van vanmiddag? Op Ajax.nl staat 15:00 en op VI 16:00.
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Fontein
Zolang hij goed werk doet vind ik het niet relevant dat hij een aardappel in z'n keel heeft.
Ik hoop het ook. Ben wel bang voor een naam als Touma.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilssonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Als een van die twee komt heb ik er echt geen vertrouwen in dit seizoen. Maar Van Geel kennende komt er wel wat goeds terug voor Babel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilsson
Geen ideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:34 schreef MaxC het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens te zien/volgen ?
Dat geeft wel weer hoop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Nouja, uit de uitspraak van Ten Cate kunnen we opmaken dat Suarez de voorkeur geniet omdat hij bekend is met de Nederlandse competitie. Ik denk dat de alternatieven dus niet in Nederland actief zullen zijn. We zullen moeten afwachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |