Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn lelijke tattoos passen niet bij het imago van Ajax... Alhoewel... HeitingaStam
Ideale nog wel. Nou nou jij durft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijn [afbeelding]
Is Lindenbergh nog steeds niet vertrokken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.
![]()
Omdat die ook 6 weken geblesseerd isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Oh, da's vervelendquote:
Jaapquote:
'Mijn besluit staat nog steeds vast'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 28 juli om 08:55
Jaap Stam gaf enkele weken aan dat hij aan zijn laatste seizoen in zijn imposante loopbaan gaat beginnen. In een diepgaand interview met De Telegraaf zegt de verdediger van Ajax nog steeds honderd procent achter deze beslissing te staan.
“Mijn vrouw zegt wel eens: ‘Jaap, als je er nog een jaar aan vast wil plakken, moet je het doen’. Er zijn mensen die zeggen dat je altijd zo lang mogelijk door moet blijven voetballen. Als ik nog twee jaar goed op mijn lichaam zou blijven letten, kan dat misschien ook wel. Maar ik vind het genoeg. Ik wil mijn eigen dingen doen, ook met mijn gezin. Soms moet je voor jezelf kiezen. En dat ga ik nu doen.”
“De kans dat ik van mening veranderd is nihil. Kijk maar naar de situatie na het EK in Portugal. Er werd geroepen dat een nieuwe weg moest worden ingeslagen. De oude spelers wilden niet meer, waren volgevreten en weet ik wat er verder nog allemaal naar ons hoofd werd geslingerd. Dan maak je plaats voor de jeugd en blijkt het niet zo makkelijk te gaan.”
Voor het WK in Duitsland werd mij opeens gevraagd terug te komen. Dat heb ik niet gedaan, hoe eervol het ook was. Van beide beslissingen heb ik nooit spijt gehad. Je moet weten wanneer je moet stoppen. En het is beter dat je die beslissing zelf neemt, in plaats van een ander”, aldus Stam.
Stam (35) stond eerder in zijn carrière onder contract bij FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II om het vervolgens bij PSV tot international te schoppen. Door een aanvaring met Sir Alex Ferguson verruilde de 67-voudig international noodgedwongen Manchester United voor Lazio. De Amsterdammers namen hem vorig jaar zomer over van AC Milan
Och. Als je Jaap nog in het NL elftal had dan hadden er nog een paar van die programma's van Vermeegen geweest. Nee dank.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jaap [afbeelding] . Hij móét gewoon doorgaan, en hij had naar het WK gemoeten. Bij het EK van volgend jaar kan hij er ook makkelijk bij zijn.
Ben je bang voor hem?quote:
Nee hoor maar ik vind het absoluut niet erg als hij na dit seizoen stopt.quote:
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef w00h00 het volgende:
Ten Cate: twee alternatieven voor Suarez
We willen in eerste instantie voor Suárez gaan omdat hij ten eerste jong is en ten tweede al een jaar in Nederland heeft gespeeld. Maar alles heeft een grens."
Laat het gissen maar weer beginnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.
Waarom denk je dat??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat het gissen maar weer beginnen!
Ik gok op Delgado en Milevskiy!![]()
Hem liever dan Suarez maar wil hij zelf wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Begin toch wel een beetje benieuwd te worden wie er komt/komen. Mbark Boussoufa dan toch maar?
Er werd in het begin wel geklaagt over hockeyer Fontein maar ik vind dat hij puik werk doet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
15 jaarquote:Ajax heeft de 15-jarige Bosniër Adnan Secerovic op proef. De jonge middenvelder traint de komende dagen mee met Jong Ajax. Momenteel is het talent in eigen land actief bij Slaven Zivinice. (AT5)
Fontein wordt over 5 jaar als een held gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:04 schreef Chivu het volgende:
Echt geweldig, van aardappel-ijsjesverkoper naar toekomstig held
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Nergens, want geen van de inkomende transfers is uitgelekt. Delorge kwam uit het niets, Bakircioglu leek naar PSV te gaan, Urzaiz was al helemaal onbekend en Rommedahl kwam er onverwacht achteraan.
Alleen Suarez is uitgelekt, doordat die arbitragezaak gestart moest worden.
Gelukkig is Pryor niet gekomen, vergeleken met Pryor is Delorge een topaankoopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.
15:00 Britse tijd, dus 16:00 Nederlandse tijd neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:41 schreef Nashje het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd van vanmiddag? Op Ajax.nl staat 15:00 en op VI 16:00.
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Fontein
Zolang hij goed werk doet vind ik het niet relevant dat hij een aardappel in z'n keel heeft.
Ik hoop het ook. Ben wel bang voor een naam als Touma.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilssonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Als een van die twee komt heb ik er echt geen vertrouwen in dit seizoen. Maar Van Geel kennende komt er wel wat goeds terug voor Babel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilsson
Geen ideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:34 schreef MaxC het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens te zien/volgen ?
Dat geeft wel weer hoop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Nouja, uit de uitspraak van Ten Cate kunnen we opmaken dat Suarez de voorkeur geniet omdat hij bekend is met de Nederlandse competitie. Ik denk dat de alternatieven dus niet in Nederland actief zullen zijn. We zullen moeten afwachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
Ja Kaká is zo goed als rond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds geen namen van nieuwe versterkingen bekend?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat lekker. PSV met 2-1 van Duisburg verloren
. Ajax achter tegen Falkirk
.
Dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
Barcelona staat ook maar 1-1 tegen Hearts
Laten we het samen met onze PSV-vrienden daar maar op houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:21 schreef PyTh het volgende:
Ach al die oefenwedstrijdjes zeggen maar weinig.....
Owjeej, daar gaat europees voetbalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat lekker. PSV met 2-1 van Duisburg verloren
. Ajax achter tegen Falkirk
.
Whoa, Nederland komt er niet echt goed op te staan:quote:
Alsof iemand in europa alle oefenpotjes van NL gaat controleren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Whoa, Nederland komt er niet echt goed op te staan:
Heracles - Hearts 1-5
Hannover 96 - FC Twente 3-1
FC Groningen - Sheffield Wednesday 1-1
SC Heerenveen - Sivasspor 3-3
Zulte Waregem - Willem II 1-0
Bayer Leverkusen - AZ 4-0
MSV Duisburg - PSV 2-1
Falkirk - Ajax 1-0 (tussenstand)
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden
Ploegen die verliezen van clubs waar spelers van het werklozen team op proef mogen komenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden![]()
Maak ik me toch niet druk omquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |