Maar zo is het wel. Jeugdsentiment, dat gaat niet met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je brengt het wel heel dramatisch en onomkeerbaar, maar zoiets zal het inderdaad wel zijn.
Ik heb overigens wel prachtherinneringen aan Dik Voormekaar luisteren in de auto met m'n vader.
Ja, ik ken Herenleed. Ik zal eerlijk zeggen dat ik er de afgelopen tweeënhalfjaar niet meer aan heb gedacht, maar ik zoek het nu gelijk weer op. Herenleed,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef Mingus het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben niet zo van de piemelgrapjes.
OH, JAM. Ken je Herenleed?
Hm.quote:Op zondag 29 juli 2007 06:14 schreef Mingus het volgende:
Ik vermoed dat ik slaapproblemen heb.
Zijn het soms bitterballen?quote:Op zondag 29 juli 2007 08:30 schreef Z het volgende:
De kroketten in dit restaurant, zijn aan de kleine kant.
Het is 10:10!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou geen nee zeggen.
Jep.quote:Op zondag 29 juli 2007 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Is dat te vroeg voor liederlijke dronkenschap?
HEB IK OOK NIETquote:Op zondag 29 juli 2007 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Iets anders is ook goed.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zie RTV NH om te zien wat voor soort mensen van Harry Mullisch houden..
Beter dan andersom. Lijkt me.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijn sperma ruikt naar wodka.
In Amsterdam had je dan 1 tent waar je altijd terecht kon, De Diepte, ik denk dat die tent jou wel zou bevallen JAM, een fantastische tent. Ze deden niet aan sluitingstijden, maar helaas heeft de gemeente daar een stokje voor gestoken ...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef JAM het volgende:
Ik kwam gister aan bij het all night cafe alhier en toen zeiden ze: 'Sorry jongen, we zijn al gesloten.', nou, hoe vind je die? Godverdomde polderburgelijkheid slaat om zich heen als een moderneuker!
Godverdomde polderburgelijkheid slaat om zich heen als een moederneuker!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef Z het volgende:
[..]
In Amsterdam had je dan 1 tent waar je altijd terecht kon, De Diepte, ik denk dat die tent jou wel zou bevallen JAM, een fantastische tent. Ze deden niet aan sluitingstijden, maar helaas heeft de gemeente daar een stokje voor gestoken ...
Zeg eens iets nieuws. Dat had ik gisteravond toch al gemeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:34 schreef Lienekien het volgende:
Pope heeft een ban.
Ja hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef Z het volgende:
Tis toch een soortnaam?
Vorige week dinsdag, als het goed is.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Z het volgende:
Is Loewies eigenlijk al in NL aangekomen?
Donderdag idd.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:57 schreef Lienekien het volgende:
En JAM zal wel een dezer dagen op het vliegtuig stappen. Tegen wie moet Mingus dan fulmineren?
Japan?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:38 schreef Mingus het volgende:
Ik ga donderdag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |