Vrij vertaald:quote:La Provence, uno dei più importanti quotidiani del sud della Francia, dà corpo alle voci che da qualche giorno si rincorrono nella carovana del Tour de France. «C'è un altro caso di positività al Tour - scrive il sito internet de La Provence -, si sarebbe registrato negli esami seguiti alla tappa di domenica 22 luglio e riguarderebbe una delle maglie del Tour. L'annuncio definitivo dovrebbe arrivare entro domenica». Per la cronaca quel giorno le maglie erano sulle spalle di Rasmussen (gialal), Contador (bianca), Boonen (verde) e Soler (a pois, indossata quale secondo della classifica alle spalle di Rasmussen).
Ik tvp even mee, ben wel benieuwd. Voor mij was de lol van de tour wel af toen Rasmussen eruit werd gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Wie weet. Boonen lijkt me in ieder geval hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat gaat Soler worden, ik weet het zeker.
bericht komt van een Franse krant (La Provence) staat in dat bericht van tuttobiciweb erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
Die is nog wel jarig vandaag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
In ieder geval Rasmussen (geel) en Contador (winnaar).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef DrMarten het volgende:
Zijn al die mannen trouwens getest na de etappe? En zo niet, wie zijn er dan wel getest?
Inderdaad, Rasmussen wordt m.i. onterecht eruit getrapt. Zegt Contador de volgende dag doodleuk dat hij vindt dat hij verdiend in het geel rijdt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |