Nee wel leren lezen he pikkepijp... OVERDREVEN serieuze reacties....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou iemand zowiezo dood wensen vind ik nogal belachelijk alleen omdat je haar irritant vind er zit ook een uitknop op je tv en helemaal dat je vind dat er geen serieuze reacties thuis horen op een forum.
idd. In Amerikaanse series wordt er vaak over gesproken, maar er is werkelijk niets grappig aan... Amerikanen hebben geen humor blijkt maar weer...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Nu te bewonderen op tv. Wat is die ontzettend niet grappig, ik zie nog liever een belspeldel
[afbeelding]
Klacht: Mensen die denken dat ze grappig zijn en er ook nog eens voor betaald worden![]()
Alleen onze Bob Saget....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd. In Amerikaanse series wordt er vaak over gesproken, maar er is werkelijk niets grappig aan... Amerikanen hebben geen humor blijkt maar weer...
Lowbudget?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Ja wat een vreselijk trieste vertoning. Ze heeft helemaal niet 'het' om zo'n show te dragen. Sowieso is het geheel zo onwijs lowbudget. En uiteraard is hoofdingredient weer allerlei celebs uitnodigen en dan elkaar veren in de reet steken. Jeuj.
Ik twijfel nog of ik deze show of die van Tyra Banks slechter vind. Want dat is ook te sneu gewoon.
En ja ze is lesbisch. Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
De Gouden Kooi zal er wel afgaan, omdat ze een programma hebben waarvan ze verwachten dat het op dat tijdstip (half acht) meer kijkers trekt. Zo'n kijkcijferkanon is het nu ook weer niet. De Ellen Degeneres show wordt tussen vijf en zes uitgezonden, wanneer er weinig tv wordt gekeken. Dan komen ze dus met de wat mindere programma's, maar als ik dit topic zie kijken er nog aardig wat mensen naar, al dan niet om zich te ergerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:54 schreef Urquhart het volgende:
Dan roept men dat de Gouden Kooi van de buis moet, maar dit is 10x meer bagger
ongeloofelijk....... ben je nu echt zó stom?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
je noemt nu juist iemand op die alles behalve humor heeft!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
je noemt nu juist iemand op die alles behalve humor heeft!
Dus ik heb in het eind toch gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nee wel leren lezen he pikkepijp... OVERDREVEN serieuze reacties....
Waarvan je dus af kunt leiden dat ik haar niet echt dood wil....
Maar een klein beetje dood dus.... Of toch gewoon MORSDOOD!!!! AAWAAERRFGHFGHGHFH !!!!!!
Come on dude... U Ellen Lover!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |