abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52185627
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Simone Kleinsma?
ja die denk ik ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:41:27 #127
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52185683
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja die denk ik ja
Kees & co .
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:15:04 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52200715
Aaaargh, dat dansen elke keer.
pi_52200810
kakaaaaaaaaaaaaa!

Heerlijk spontaan nietwaar? Net als dat dansje idd

Die DJ lijkt zich ook wel te schamen.. and he should be ashamed!
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_52200931
Ik blijf me ergeren. Je ziet zo overduidelijk dat ze gewoon aan het oplezen is en netjes op de <pause here> momenten stil is. Zogenaamd spontaan wachtend op het lachende publiek (die dit uiteraard doet op commando).

Het is echt zo'n ontzettend gedrocht van een programma.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52201014
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:30 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

en dat hele semi grappige gedoe over het verzinnen van een nieuwe kreet om te roepen als ze binnen komt; ze gebruikt nu Kaakaa geloof ik.. Kaakaa
en dat is dan grappig..
Ik lag werkelijk in de kreukels van het lachen NOT
Dat heb ik gezien ja. Ik was verbaasd over het ...hoe zeg je dat?...Het kneuterige daarin. Het leek wel een klein kind dat tegen haar vriendinnetjes zegt: "Kom, laten we een nieuw woordje verzinnen ipv hoi". En dat het dan binnen een groepje vriendinnetjes helemaal populair wordt.

En ohja, dat dansen is indd. wel erg belachelijk. Het geeft teveel een gevoel van: "We moeten iets boeiends en unieks verzinnen wat een andere talkshow niet heeft! "
Daarnaast, het publiek van Ellen is een miljoen keer zo irritant als dat van Oprah en Dr Phil samen. Bij élk dingetje, echt álles gaan ze giiiiieren van het lachen en klappen. Heel dat publiek bestaat uit mutsen op zn Amerikaans. Vreselijk. Laatst kwam een semi stoere hiphopper optreden en het publiek kreeg zijn cd. En uiteraard het hele publiek UITZINNIG omdat ze zoooo blij waren met die cd. Yeah, right.

Heb er wel een aantal keer naar gekeken maar echt leuk was het indd. niet. Kijk nu ook niet meer.
Na een paar keer streng beoordelen had ik het een onvoldoende gegeven.
pi_52201020
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Étoile het volgende:
Ik blijf me ergeren. Je ziet zo overduidelijk dat ze gewoon aan het oplezen is en netjes op de <pause here> momenten stil is. Zogenaamd spontaan wachtend op het lachende publiek (die dit uiteraard doet op commando).

Het is echt zo'n ontzettend gedrocht van een programma.
Er zullen idd wel mensen staan met bordjes *laugh*
waarop het publiek massaal spontaan begint te lachen

En iedere keer denk ik weer dat Oprah al is, maar dan kom ik weer midden in deze show terecht.. normaal is het dan gelijk *zap* of tv uit. Maar af en toe blijf ik uit pure verbazing kijken. dit KAN toch niet serieus bedoeld zijn? :
pi_52201642
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

Er zullen idd wel mensen staan met bordjes *laugh*
waarop het publiek massaal spontaan begint te lachen
Ja vast, samen met het andere bordje 'Laugh'. Soms is het zelfs gewoon een lamp die voor het publiek hangt. Lekker spontaan. Ik ben ooit eens bij de tv-opnamen van euh.. dat programma van Danny Rook geweest. Daar werd gewoon gezegd: Als je niet hard en enthousiast genoeg klapt dan ga je maar weg, buiten staan genoeg mensen die je graag willen vervangen. En hoppa iedereen "lekker spontaan"uit zn plaat op 1 of ander dom lied van de Sjonnies.

"And the people bowed and prayed, to the neon God they made"
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:50:36 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52201783
Dat opzweepen doen ze overal. Ook bij de staatsloterijshow enzo....
pi_52201835
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

precies, val zelf op vrouwen maar zou nooit op ellen kunnen vallen...
Toch geloof ik wel dat Ellen een leuk mens is. Ze kan alleen niet acteren of presenteren.

Zo mooi vindt ik die vriendin van dr trouwens niet, ze heeft maar rare wenkbrauwen en het lijkt wel alsof ze meer dan eens onder het mes is geweest.
pi_52201875
ja, het moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien op tv. Zelfs ik bekend schuld dat ik een aantal keer mee heb gedaan met dat soort massa hysterie gedoe. Maar dan nog is het niet zo over the top als bij bv de Ellen Degeneres show.
pi_52201926
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Étoile het volgende:

[..]

Ja vast, samen met het andere bordje 'Laugh'. Soms is het zelfs gewoon een lamp die voor het publiek hangt. Lekker spontaan. Ik ben ooit eens bij de tv-opnamen van euh.. dat programma van Danny Rook geweest. Daar werd gewoon gezegd: Als je niet hard en enthousiast genoeg klapt dan ga je maar weg, buiten staan genoeg mensen die je graag willen vervangen. En hoppa iedereen "lekker spontaan"uit zn plaat op 1 of ander dom lied van de Sjonnies.

"And the people bowed and prayed, to the neon God they made"
Now tv soms? Ik was een fan.
Maar dat opzwepen doen ze indd. overal maar je kan óók overdrijven he.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:47:27 #139
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52203265
Vandaag op RTL 4, mensen kregen een camera van HP met "afslankfunctie"... 5 min gegil
pi_52203283
Haha ja dat was het Now tv. Met Danny als rel-kabouter. lol.

Het zal ook wel dat het idd meestal gebeurd en soms is een zaal gewoon ook uit zichzelf best enthousiast. Maar dit was echt te zielig gewoon. Iedereen had zoiets van WTF zijn dit voor idioten, hou dan ook een beeetje rekening met je publiek

En dan hebben we het nog niet eens over 'de lachbandjes' van de amerikaanse comedyseries. Dat is eigenlijk helemaal te suf voor woorden.
Regisseur: nu MOETEN mensen thuis lachen <insert bandje voor 1000000e keer>
Wij thuis: Hee mensen lachen, nu vind ik het ineens een stuk grappiger hihihihihi. Wauw ik moet alweer lachen hihihihi.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:59:43 #141
188139 Fokschaapje
Klaar om gefokt te worden..
pi_52203567
kuthumor door een iemand met een konthoofd
pi_52203642
Ik las Ellen Denegeres! HAHAHAHAHAR
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:12:40 #143
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_52205275
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daarnaast, het publiek van Ellen is een miljoen keer zo irritant als dat van Oprah en Dr Phil samen. Bij élk dingetje, echt álles gaan ze giiiiieren van het lachen en klappen. Heel dat publiek bestaat uit mutsen op zn Amerikaans. Vreselijk. Laatst kwam een semi stoere hiphopper optreden en het publiek kreeg zijn cd. En uiteraard het hele publiek UITZINNIG omdat ze zoooo blij waren met die cd. Yeah, right.
Vorige week zag ik het publiek ook compleet uit zijn dak gaan want ze kregen allemaal een pizzapunt van Ellens favoriete pizzaboer Volgens mij hadden ze al een week niet gegeten, zo blij waren ze.
pi_52205519
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Petra76 het volgende:

[..]

Vorige week zag ik het publiek ook compleet uit zijn dak gaan want ze kregen allemaal een pizzapunt van Ellens favoriete pizzaboer Volgens mij hadden ze al een week niet gegeten, zo blij waren ze.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Pizzaaaaaaaaaaaaaaapuntje jummieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 20:36:50 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:29:40 #145
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_52207992
Ik zapte er vanmiddag even langs, maar toen al die mensen die telefoon met afslankfunctie kregen, leek het wel alsof alle stoelen even onder stroom gezet werden. Wat een hysterie...
.
pi_52208202
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Een telefoon met afslankfunctie

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 20:37:19 ]
pi_52208625
Trash TV van de bovenste plank

Vroeger had je s 'middags tenmiste Catherine

Waar blijft de tijd
pi_52208696
ik vind haar irritant
pi_52209486
dit programma draait in feite alleen maar om het cadeautje dat iedereen uit het publiek krijgt
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:59:11 #150
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52210863
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik zapte er vanmiddag even langs, maar toen al die mensen die telefoon met afslankfunctie kregen, leek het wel alsof alle stoelen even onder stroom gezet werden. Wat een hysterie...
Het was een digitale camera van HP, you moron...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')