Zo nat heb ik ze nog nooit gezeen !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef El_Rolando het volgende:
Echt gruwelijk nat?
quote:
Wat moet ik mij voorstellen bij het heen en weer doen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:15 schreef Rozevla het volgende:
Ben ik het heen en weer aan het doen in me mond spuug ik het uitperongeluk over het toetsenbord en head set.
soort van spoelen idee gok k?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij het heen en weer doen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
De moeder van Viswijfje heeft ook een account aan weten te maken, hoera!
zo van je ene wang naar de andere wang in een bolletje doen maar als je dan je lippen niet goed op elkaar drukt spuit het eruitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij het heen en weer doen?
gruuwlijk nat, en ik haar bij de tetten grijpen. jaaaha, liet ze mooi toe die sletquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef El_Rolando het volgende:
Echt gruwelijk nat?
Bohhh.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
gruuwlijk nat, en ik haar bij de tetten grijpen. jaaaha, liet ze mooi toe die slet
ik denk laat ik eens wat anders proberen, zo mooi die kont inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
gruuwlijk nat, en ik haar bij de tetten grijpen. jaaaha, liet ze mooi toe die slet
je meot ook gewoon slikken,.. niet uitspuugen,.. dat verpest het allemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
zo van je ene wang naar de andere wang in een bolletje doen maar als je dan je lippen niet goed op elkaar drukt spuit het eruit![]()
Aah kut man! Nu moest ik net bellen met dat ding![]()
"Kees heeft zich goed vermaakt, en gaat nu richting huis even sloahvink eten"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk laat ik eens wat anders proberen, zo mooi die kont in
samen met zijn vriend huubke kijken ze naar een van kees favoriete films ter ontspanning van de spannende darts wedstrijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
"Kees heeft zich goed vermaakt, en gaat nu richting huis even sloahvink eten"
hihihi helemaal niet jullie kunnen mij helemaal niet aan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef jpg97 het volgende:
Oeh een nieuw bash-slachtoffer-usertje
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |