quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fijn weekend!
Of wakker worden op de wekker kijken KUTTT ik ben te laat vet snel alles doen! Aan kleden etc en naar buiten hollen kom je buiten....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef mrdjey het volgende:
deed het ook eens een keer op dinsdag, hey fijn weekend.
maar moest de volgende dag gewoon werken, maar bedacht me 5 min na het verlaten van het gebouw dat het pas dinsdag was.
Gast, echt. Je gaat toch ook op vrijdagmiddag niet lopen klagen over wat er woensdag gebeurd isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Soms zijn der van die mensen
Die dan roepen op woensdag middag FIJN WEEKENDD![]()
Gast, echt. Dat jij weekend heb boeit me geen hol maar ga geen anderen mensen dood slaan met een blije mus ofzo want die moeten nog gewoon werken! Zeg dan gewoon
Werk ze nog!
Je gaat nu toch ook niet al kerst kaarten versturen![]()
Toen hadik nog geen fok acount en nu beslootik er maar weer eens een aan te maken van de vorige ben ik alles kwijtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gast, echt. Je gaat toch ook op vrijdagmiddag niet lopen klagen over wat er woensdag gebeurd is![]()
goed weekend...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Prettig weekend bekt beter vind ik persoonlijk.
Het is vrijdag, dus volgens mij ben jij een beetje in de warre.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Soms zijn der van die mensen
Die dan roepen op woensdag middag FIJN WEEKENDD![]()
Gast, echt. Dat jij weekend heb boeit me geen hol maar ga geen anderen mensen dood slaan met een blije mus ofzo want die moeten nog gewoon werken! Zeg dan gewoon
Werk ze nog!
Je gaat nu toch ook niet al kerst kaarten versturen![]()
haha deze vond ik wel leukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik hoop dat je hardstikke doodgereden wordt dit weekend"
Zo beter?
(jaja modjes, een verkapte doodsverwensing)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |