frituurvet bij ome MPG uit z'n motorblokquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat voor ander antwoord is hier mogelijk dan 'frituurvet'?
Haha inderdaad, nog beter dan op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
graag zelfs, fijn x-box/playstationen en tv kijken
Sla olie? Ossewit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat voor ander antwoord is hier mogelijk dan 'frituurvet'?
vanmiddag, toen ik in de stad liepquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef OA het volgende:
Is dit "Nationale Kanslozendag" ofzo....![]()
Slecht verhaal.![]()
Wanneer heb je hem beledigd dan?![]()
wat is er mis met de geloofwaardigheid dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef staticdata het volgende:
de geloofwaardigheid moet je nog even oppoetsen
ja, maar jij gooide geen patat op 'm he....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:41 schreef heijnen het volgende:
1500 euro is veel te veel dat geven ze niet zomaar.
dat gaven ze mij zelfs niet toen ik 40 km per uur te hard reed en die agent voor flikker uitschold
Dat is toch geen beledigen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef Bierik het volgende:
[..]
vanmiddag, toen ik in de stad liep
Door betat tegen z'n porem aan te hengsten
Hoe scheef ben je dan trouwens, dat je je zooi op iemand gooit, ipv in een vuilnisbak?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef Bierik het volgende:
[..]
ja, maar jij gooide geen patat op 'm he....
mét mayonaise
nee, maar ik had ook een valse naam op gegeven,quote:
misschien ziet 'ie het verschil niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe scheef ben je dan trouwens, dat je je zooi op iemand gooit, ipv in een vuilnisbak?:')
Hij zat erachter verstoptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe scheef ben je dan trouwens, dat je je zooi op iemand gooit, ipv in een vuilnisbak?![]()
hmm, zou het dan toch geen prullebak, maar een politie geweest zijn?quote:
Was jij daar ook?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en toen je gooide sprong ie er gauw voor zodat de staatskas weer wat gespekt wordt?
Ik moest echt lachen!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Bierik het volgende:
[..]
nee, maar ik had ook een valse naam op gegeven,
Ik zei dat ik bierik von amschtel heette
In welk gat was dat eigenlijk, meneer Bierik?quote:
HOE DURF JEquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef shoarmaking het volgende:
Hoax
Gat...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
In welk gat was dat eigenlijk, meneer Bierik?
Ja, maar ze keken op m'n rijbewijs, en daar staat Bierik von Heineken op, ipv Bierik von Amschtelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef covie het volgende:
¤1500 ??
Mjah zonder die laatste 0 zou ik nog wel begrijpen maar dit vind ik ook wel erg veel.
Mjah en een andere naam opgeven zou toch iedereen doen bij zoiets lulligs.
Enter.... een stad...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef Bierik het volgende:
[..]
Gat...
Stad zei ik toch...
Het was in Enter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |