Doe ik ook niet, maar alleen het bestaan al ergert mij. En ja, dit is KLB dus ik mag daarover klagen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Archiee het volgende:
kijk ze dan niet he
Besef ik me niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
Je beseft wel dat er vóór LotR ook al honderden epische spektakelfilms zijn gemaakt?
Valt niet in deze categorie, maar wel een goede film ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef heijnen het volgende:
er is maar 1 goede film over oorlog en dat is ?
gladiator
Troy gaat nog wel ja. Maar Troy valt eigenlijk ook onder het rijtje Gladiator etc.quote:
dat dus...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
Je beseft wel dat er vóór LotR ook al honderden epische spektakelfilms zijn gemaakt?
nee oke dat is wel zo maar dat is wel de beste film ooit in mijn meningquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt niet in deze categorie, maar wel een goede film ja.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
Als je voor de films tegen mensen had gezegd: lezen die trilogie, steengoed verhaal! hadden ze (tenzij fans) je recht in je bek uitgelachen.
En terecht op zich.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dus...
nu valt het alleen wat meer op, omdat aan LOTR een hele hype zat gekoppeld. Als je voor de films tegen mensen had gezegd: lezen die trilogie, steengoed verhaal! hadden ze (tenzij fans) je recht in je bek uitgelachen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerd eind.
Troy, Kingdom of Heaven, 300 en Alexander zijn Gladiator klonen
omdat men het boeken voor (fantasie)nerd vond, en veel te veel leeswerk. Ik heb het dik 20 jaar geleden al gelezen, en werd altijd wat meewarrig aangekeken als ik dat zei, totdat iedereen die films kon gaan zien. Toen was het in ene gaaf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat gedaan hebben?
vooral 300 ja, overduidelijk dat Frank Miller zich in 1998 heeft laten inspireren door een film uit 2000!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerd eind.
En Gladiator is weer een Spartacus kloon.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerde eind.
Dan ken ik blijkbaar érg veel fantasy nerds, want veel mensen in mijn omgeving hadden het boek al gelezen voor er überhaupt sprake van was een film.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat men het boeken voor (fantasie)nerd vond, en veel te veel leeswerk. Ik heb het dik 20 jaar geleden al gelezen, en werd altijd wat meewarrig aangekeken als ik dat zei, totdat iedereen die films kon gaan zien. Toen was het in ene gaaf.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan ken ik blijkbaar érg veel fantasy nerds, want veel mensen in mijn omgeving hadden het boek al gelezen voor er überhaupt sprake van was een film.
Details, detailsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef Herald het volgende:
[..]
vooral 300 ja, overduidelijk dat Frank Miller zich in 1998 heeft laten inspireren door een film uit 2000!
Troy was echt een bagger filmquote:
Goed zo, jij hebt echt de essentie van het topic te pakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Bernard0s het volgende:
Hahaha. Helemaal mee eens, al die fake kutfilms met elfjes en smeagles ofzo. Ik kots op die films.
Niks tegen Terry Goodkind hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En alsof dat niet erg genoeg is, ook schrijvers nemen maar al te graag grote delen van LOTR over voor hun eigen fantasy boeken. Zoals Terry Goodkind in Sword of truth. Een aardig boek hoor, maar origineel kan ik het niet noemen.
Ach, zoals ik zei vond ik het eerste boek uit de serie aardig. Ik ben nog in de tweede begonnen, maar was het eigenlijk al snel zat. Zo nu en dan pak ik het boek weer eens op, maar eigenlijk kom ik nooit echt ver.quote:
Klacht: goed, de Lord of The Rings-films waren goede, mooie en spectalaire films, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar waarom vindt Hollywood het nou nodig om duizend kloons van deze film te maken? Ik heb het dan over films waarvan de verhaallijn iets is als 'A darkness fills the lands of the emperor' (quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
Maar wat is nou je klacht ?
Idd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo, jij hebt echt de essentie van het topic te pakken.
't Is dan ook een grootmeester, hoewel hij héél suffe boeken heeft gemaakt in die serie. De laatste twee zijn echter weer ronduit briljantquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, zoals ik zei vond ik het eerste boek uit de serie aardig. Ik ben nog in de tweede begonnen, maar was het eigenlijk al snel zat. Zo nu en dan pak ik het boek weer eens op, maar eigenlijk kom ik nooit echt ver.
Misschien verwachtte ik ook te veel. Het werd nogal de hemel in geprezen door een paar mensen in mijn omgeving.
Vergeet Monty Python, the quest for the holy grail niet!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
Troy, King Arthur, Kingdom of Heaven, Eragon en nu de laatste 'aanwinst': The Last Legion.
Ach ja, hij ligt nog steeds op mijn kast, dus wellicht probeer ik het ooit weer. Ik wil ook wel alle boeken lezen dan, niet de helft overslaan en de laatste 2 lezen (als dat überhaupt kan, ik weet niet in heoverre het essentieel is alles te lezen).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
't Is dan ook een grootmeester, hoewel hij héél suffe boeken heeft gemaakt in die serie. De laatste twee zijn echter weer ronduit briljant
Ik heb ze tot deel 8 gelezen, nu nog ff wachten tot deel 9 en 10 in de winkel liggen (al ligt deel 9 er volgens mij alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, zoals ik zei vond ik het eerste boek uit de serie aardig. Ik ben nog in de tweede begonnen, maar was het eigenlijk al snel zat. Zo nu en dan pak ik het boek weer eens op, maar eigenlijk kom ik nooit echt ver.
Misschien verwachtte ik ook te veel. Het werd nogal de hemel in geprezen door een paar mensen in mijn omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |