Nee, dat was 'r tweelingzus, zij woont in Best-West.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Haar moeder woont trouwens in New York... of woonde... dat weet ik niet meer. Het kan trouwens ook Groningen zijn, ik ben geen 16 meer.
een peer is geen appelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof echt dat ik moet kotsen nu.
ja, ik wilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
murp? In het Viva La revoludinges heb ik je wat gevraagd!
Wat is daarop je antwoord?
mja, bij jou steekt ze m vanaf de voorkant in de pisbuis.. bij mij doet ze t via de blaasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Snakey het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan, als ze d'r tong in m'n pisbuis steekt.
Nee nee, dat is die van Van der Pol, ik bedoel dat meisje van Van Leusden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat was 'r tweelingzus, zij woont in Best-West.
Hou je bekwerk, het is je moordenaar!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef yvonne het volgende:
Wat ruist daar nou weer in het struikgewas?
New York of Groningen joh?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee nee, dat is die van Van der Pol, ik bedoel dat meisje van Van Leusden.
Ik prefereer het reizen per trein.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
Extran Cranberrie is trouwens gruwelijk zoet.
Ja één van die twee. Maarja ik weet niet meer zeker welk continent het was.quote:
CharQ.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef Q. het volgende:
Ik had het voorspeld, ik had het voorspeld, maar luisteren ho maar.
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef yvonne het volgende:
Weet je wie er eindelijk een huisje heeft?!
Opa Bakkebaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |