als je een andere layout kiest, dan heb je dat nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef PeZu het volgende:
ik vind die nwe reclame banner onder het schem gruwelijk irritant!!
daar is dit topic toch voor?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gepoft lekkerder vind dan gebakken.
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gepoft lekkerder vind dan gebakken.
eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef PeZu het volgende:
ik vind die nwe reclame banner onder het schem gruwelijk irritant!!
daar is dit topic toch voor?
Het is dan ook een baggertopic an sichquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef murp het volgende:
omg..
jullie lopen mijn topic te verbaggeren..
Ik kom niet meer in ONZ sinds ik geen mod meer ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef murp het volgende:
hoe vinden jullie dat de mods nu eigenlijk draaien?
heb je openlijk tips voor mods?
meldt het hier!
Niks veranderd dus!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in ONZ sinds ik geen mod meer ben.
Dus bier.
Groetjes,
Pool
Dus ik kan er niet op gaan stampen nu, want ik heb hem niet gekochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef Afwazig het volgende:
E:MuziekMeatloaf - Paradise By The Dash Board Light.mp3
Whehehehe illegaal gedownload[afbeelding]
Nee, dat was 'r tweelingzus, zij woont in Best-West.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Haar moeder woont trouwens in New York... of woonde... dat weet ik niet meer. Het kan trouwens ook Groningen zijn, ik ben geen 16 meer.
een peer is geen appelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof echt dat ik moet kotsen nu.
ja, ik wilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
murp? In het Viva La revoludinges heb ik je wat gevraagd!
Wat is daarop je antwoord?
mja, bij jou steekt ze m vanaf de voorkant in de pisbuis.. bij mij doet ze t via de blaasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Snakey het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan, als ze d'r tong in m'n pisbuis steekt.
Nee nee, dat is die van Van der Pol, ik bedoel dat meisje van Van Leusden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat was 'r tweelingzus, zij woont in Best-West.
Hou je bekwerk, het is je moordenaar!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef yvonne het volgende:
Wat ruist daar nou weer in het struikgewas?
New York of Groningen joh?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee nee, dat is die van Van der Pol, ik bedoel dat meisje van Van Leusden.
Ik prefereer het reizen per trein.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
Extran Cranberrie is trouwens gruwelijk zoet.
Ja één van die twee. Maarja ik weet niet meer zeker welk continent het was.quote:
CharQ.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef Q. het volgende:
Ik had het voorspeld, ik had het voorspeld, maar luisteren ho maar.
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef yvonne het volgende:
Weet je wie er eindelijk een huisje heeft?!
Opa Bakkebaard!
Is het een onderdeel van een auto? Een carburateur?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
?????????????????????????????????
Is een rekenmachine ook goed?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, paas me die pen eens.
er staan wél blaren aan de bomen!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat dit topic uitmuntend gemodereerd wordt.
Lobith - Spijk Vooruit 1 - 0quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef yvonne het volgende:
De waterstand van deze ochtend:
Lobith... plus één
Dan pas?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef murp het volgende
ik heb effe geen zin om een avatar te maken, vanavond misschien![]()
de giraffe kwam drie over links tochquote:
Je maakt een gestudeerde indruk, je wéét veel, je bent een held. Een geweldenaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef Pool het volgende:
Plott, C.R. (1987). “Legal fees: A Comparison of the American and English Rules.” Journal of Law, Economics, and Organization. 3(2), p. 185-192. Goed stuk dit.
Arm bandje.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef Afwazig het volgende:
IK HEB MIJN ARMBANDJE OM! GODVERDOMME EINDELIJK HOEREDING! HAHA HAD IK JE EVEN TE PAKKEN HEH!
Ik deed zo net of ik hem niet om wilde doen, maar toen pakte ik hem gauw met mijn elleboog en schoof ik hem zo van mijn bureau af, en deed ik hem met mijn tanden dicht. JE HAD HEM MOETEN ZIEN KIJKEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |