quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar er zit toch geen bidonhouder op een tijdritfiets?
Ok, dan kan het dus welquote:
Jezus, pis gewoon in je broekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar Schumacher maakt gewoon een pitstop![]()
Ja hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Drinken ze niet uit zo'n rietje uit een reservoirtje op hun rug ofzo?
Het is gebeurd hoor. Wel in een aerodynamische vorm though...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:06 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ja hoor.
Fiets, houding, kleding alles aangepast zodat het aerodynamisch is, gaan ze een camelbak op hun rug hangen![]()
Millar is de hele tour al matig vind ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:10 schreef Cootz het volgende:
Millar verliest ook al anderhalve minuut in de eerste 17,5 km. Ook teleurstellend als je het mij vraagt...
Ja weg is ook nogal nat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:15 schreef Cootz het volgende:
Spetters op de camera... Toch weer regen?
Problemen met de fiets gehad dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:10 schreef Cootz het volgende:
Millar verliest ook al anderhalve minuut in de eerste 17,5 km. Ook teleurstellend als je het mij vraagt...
okee never mindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:14 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Millar is de hele tour al matig vind ik
Hij is Frans kampioen in de wegrit, Vaugrenard is meen ik Frans kampioen tijdrijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
Mag Moreau zijn kamioenstrui niet aan in een tijdrit
Nee, niet de kampioenstrui van de wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
Hij is geen kampioen tijdrijden toch??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
Ah okee dat wist ik niet, dat je dan je trui niet aan magquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Hij is Frans kampioen in de wegrit, Vaugrenard is meen ik Frans kampioen tijdrijden.
Een Camelback kan ook aerodynamisch werken, daar zijn speciale varianten voor. Worden lang niet altijd toegestaan omdat het een aerodynamisch hulpmiddel kan zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:06 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ja hoor.
Fiets, houding, kleding alles aangepast zodat het aerodynamisch is, gaan ze een camelbak op hun rug hangen![]()
Zijn velg liep van zn wiel, of andersom. Maar iig hij had pech.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:52 schreef Gitanki het volgende:
En David Millar is clean, want die bakt er echt niets meer van.
Ah, dat had ik dus gemist.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Zijn velg liep van zn wiel, of andersom. Maar iig hij had pech.
Yup. Mooi ingezoomd ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de Fransen Dekker zo vaak in beeld nemen
Zit je naar dat TDF XXX kanaal te kijken ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef tong80 het volgende:
Het valt me al mee dat ze nu niet de hele tijd Moreau filmen... of is die inmiddels uitgekotst in Frankrijk?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef tong80 het volgende:
Dat zou wel terecht zijn overigens, 1 slechte dag en daarna alles laten lopenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat ze nu niet de hele tijd Moreau filmen... of is die inmiddels uitgekotst in Frankrijk?
Dekker............quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Oeh, Dekker goede tijd!
De bekende storm in een glaasje water.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dekker............![]()
Ben net thuis is er nog wat bekend geworden over de eventuele nieuwe dopinggeval of waren het toch roddels?
Ze schamen zich dood manquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat ze nu niet de hele tijd Moreau filmen... of is die inmiddels uitgekotst in Frankrijk?
Ok, thanks. Gelukkig dus niets aan de hand.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De bekende storm in een glaasje water.
Een aantal van de nieuwskanalen die vannacht nog het gerucht Soler noemden, draaien nu al hun woorden terug. Vanuit officiele kanalen en betrouwbare bronnen niks genoemd... dus praktisch zeker weten complete bullshit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dekker............![]()
Ben net thuis is er nog wat bekend geworden over de eventuele nieuwe dopinggeval of waren het toch roddels?
Zoals het er nu uitziet wel, maar we zijn er nog nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Sterker nog, Dekker kan vandaag al meedoen om ritwinst.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Sterker nog, Dekker kan vandaag al meedoen om rit Tourwinst.
Zeker. Cancellara en Hoste eindigen wel in de top 5 ongeveer gok ik. Dus als hij sneller is dan die 2 doet hij in feite al mee om de ritzege.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Sterker nog, Dekker kan vandaag al meedoen om ritwinst.
Nou, wedden van niet danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Zeker. Cancellara en Hoste eindigen wel in de top 5 ongeveer gok ik. Dus als hij sneller is dan die 2 doet hij in feite al mee om de ritzege.
Hij zal waarschijnlijk niet winnen vandaag. Dat zal wel Evans worden. Maar als hij geen last van zn heup krijgt kan hij wellicht zn voorsprong op Cancellara en Hoste houden en dus meedoen om de eerste plekken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, wedden van niet dan.
Inderdaad, best verrassend dit als je naar de rest van z'n tour kijkt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:23 schreef Gitanki het volgende:
Stefan Schumacher valt me vooralsnog mee, heeft tot dusver niet veel (kunnen) laten zien..
Bedoelde meer dat Cancellara en Hoste niet beiden top5 gaan rijden denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet winnen vandaag. Dat zal wel Evans worden. Maar als hij geen last van zn heup krijgt kan hij wellicht zn voorsprong op Cancellara en Hoste houden en dus meedoen om de eerste plekken.
Ik denk het wel. Onthoud wel dat 5 renners van de top 10 van de vorige tijdrit nu niet meedoen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat Cancellara en Hoste niet beiden top5 gaan rijden denk ik.
8equote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad, hij gaat als 3e finishen vermoed ik, zo natte vinger werk-schatting
Ok, die bet staatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Onthoud wel dat 5 renners van de top 10 van de vorige tijdrit nu niet meedoen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:32 schreef Cootz het volgende:
Ik vind dat Maarten en Herbert een beetje dom commentaar leveren. Ze blijven Dekker vergelijken met Schumacher die een slecht laatste deel reed, maar ze vergeten helemaal te kijken wat hij tov Hoste doet (momenteel verliezen dus)
Nou, ze hadden een paar goede dagen achter de rug vond ik...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..], had je nou echt wat anders verwacht?
.
27e ofzo dacht ik in de vorige tijdrit, met dank aan de regenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Top 10 zou al goed zijn. Hoeveelste was ie in de vorige tijdrit? Proloog was ie 7e.
27e, maar hij had dus last van zn heup en reed hij langzamer dan mannen als Gerdemann en Rosseler, waar hij nu veel sneller is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Top 10 zou al goed zijn. Hoeveelste was ie in de vorige tijdrit? Proloog was ie 7e.
Ach, de strijd om het klassement zal er niet door worden beslist...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:36 schreef Eduard37 het volgende:
Tjezusss, vindt het niets meer aan. Nu weer regen. Weer een valse uitslag dus.........
pffffffffffffff
Volgens mij zit je met een tijdrit normaal gezien aan de voorkant van de zadel en de zadelpunt naar beneden gericht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:36 schreef Beezz het volgende:
Ligt het nou aan mij of rijdt het complete CSC team tot nu toe met kut zadels? Ik zie Voigt en Schleck beide na iedere 5 sec met een hun kont naar achter gaan. Het is nauwelijks te zien, misschien hoort het wel.
Ja, ok.......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ach, de strijd om het klassement zal er niet door worden beslist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |