Als je je tijdens het beffen lekker laat gaan, wil de tong ook weleens in die buurt komen. Zo enorm is die afstand immers niet... en als dat allemaal lekker schoon is en niet al te veel antiperistaltische bewegingen teweegbrengt... no problem.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:46 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Heb jij wel eens gebaft? zoja, waar smaakt het na, en is het lekker?
anderen wel. jou niet.quote:en raad je het anderen aan? :d
well good for you!quote:Ik zelf heb het nooit gedaan, wel anaal geneukt
Nee, inderdaad. Veel ranziger als je bek op een kut plaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:16 schreef BolleSmurf het volgende:
Je gaat toch niet iemands kont likkenSmerige mensjes
niks mis met baffen.... moet gewoon niet doen als heet vuil is daar das eroverquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef dvunz het volgende:
is altijd boffen als je een vrouw mag beffen en niet hoeft te baffen
zo nu en dan, ineens, zal ze wel erg leuk vindenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:32 schreef LasTeR het volgende:
Tijdens het beffen wil ik dat ook wel eens doen ja, mits ze daarvoor gedouched heeft. Is niets mis mee!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef nietzman het volgende:
Je hoeft de TT ook maar te zien om te weten dat er een stel Seth Gaaikemas 'boffen' grapjes hebben gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef BreakSpear het volgende:
Het lijkt me niks om aan mn reet gelikt te worden, en het lijkt me al helemaal niks om aan de reet van een ander te likken. Bah!
Alleen het idee al zeg....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |