abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:58:09 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51898170
of copyright schenden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:05:08 #82
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51898356
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:24 schreef Hari-Bo het volgende:
Gore tasjesdief fusileren die hap!
Gelukkig is al gedaan, maar ipv deze vrouw een lintje te geven wordt ze bestraft als moordenaar belachelijk, smerig corrupt land.
Waar haal je vandaan dat deze vrouw wordt bestraft als moordenaar?
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:06:37 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51898393
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef Igen het volgende:
Zou Hari-Bo overigens nog nooit iets hebben gestolen? En dus ook nog nooit illegaal een liedje hebben gedownload?
En zou die het een goed plan vinden als Piet Römer, Victor Reinier (en Philip Freriks met de camera erbij) samen met een mitrailleur op zak langs de deuren gingen om iedereen die geen kijk- en luistergeld betaalt neer te knallen?
En uiteraard zal hij ook staan te juichen wanneer zijn zoontje van 15 wordt opgehangen nadat deze snoepjes heeft gejat bij de snoepwinkel .
Krekker is de bom!
pi_51898497
Ja, inderdaad. Een beroving in je eigen auto is hetzelfde als een snoepje dat door een kind wordt gejat Of nee, hetzelfde als een liedje downloaden, ja dat is het
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:12:16 #85
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51898527
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En uiteraard zal hij ook staan te juichen wanneer zijn zoontje van 15 wordt opgehangen nadat deze snoepjes heeft gejat bij de snoepwinkel .
Flink in elkaar slaan werkt wel.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:12:41 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51898539
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef StaalPaal het volgende:
Ja, inderdaad. Een beroving in je eigen auto is hetzelfde als een snoepje dat door een kind wordt gejat Of nee, hetzelfde als een liedje downloaden, ja dat is het
waar wil jij de grens leggen dan?... iedereen met een gun over straat om potentieel tuig af te knallen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:13:35 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51898559
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Flink in elkaar slaan werkt wel.
waarna we jou af mogen schieten
pi_51898897
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef Re het volgende:

[..]

waar wil jij de grens leggen dan?... iedereen met een gun over straat om potentieel tuig af te knallen
Ik vind het niet gek dat ze het aan de rechter voorleggen, ik ergerde me alleen aan die onzin vergelijkingen.

Maar 2 jaar vooronderzoek is wel lang; met een goede advocaat lijkt me die rechtgang geen probleem voor die vrouw. Daarna de ouders van die jongen aanklagen, natuurlijk.
pi_51899009
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:28 schreef StaalPaal het volgende:

[..]

Ik vind het niet gek dat ze het aan de rechter voorleggen, ik ergerde me alleen aan die onzin vergelijkingen.

Maar 2 jaar vooronderzoek is wel lang; met een goede advocaat lijkt me die rechtgang geen probleem voor die vrouw. Daarna de ouders van die jongen aanklagen, natuurlijk.
Daar heb je wel een punt: ik vind dat het ook belachelijk lang heeft geduurd dat vooronderzoek.

En dát is een grap neem ik aan?
pi_51899212
http://www.nu.nl/news.jsp?n=470441&c=13
quote:
Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.
De ouders kunnen er inderdaad niets aan doen, zijn broer moeten ze aanklagen.
pi_51899288
Als er bewijzen zijn voor het feit dat die vrouw die jongen met opzet heeft doodgereden, hoort ze gewoon bestraft te worden. We leven gelukkig niet in een land waarin iedereen het heft in eigen handen kan nemen.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:47:53 #92
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51899353
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:28 schreef StaalPaal het volgende:

[..]

Het zijn geen onzin vergelijkingen. Tuurlijk is een tas stelen niet hetzelfde als een snoepje jatten.

Jij vindt het waarschijnlijk een belachelijke vergelijking omdat in jouw ogen een snoepje jatten een te licht vergrijp is voor de doodstraf... Dat is nu precies het punt: een tasje jatten is voor velen ook een veel te licht vergrijp voor de doodstraf... waar trek je dan de grens? In beide gevallen hebben we in mijn ogen te maken met een straf die ABSOLUUT niet in verhouding staat tot het delict
Krekker is de bom!
pi_51899490
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg om in een land te leven waar af en toe een draaideur crimineel een permanent beroepsongeval krijgt.

Geeft me wel een gevoel van rechtvaardigheid. Net of er een god bestaat, zeg maar. Zo'n wrede.
pi_51899624
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef StaalPaal het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg om in een land te leven waar af en toe een draaideur crimineel een permanent beroepsongeval krijgt.

Geeft me wel een gevoel van rechtvaardigheid. Net of er een god bestaat, zeg maar. Zo'n wrede.
Dat je dat al hebt bij een tasjesdief die nog geen 20 is en die mogelijkerwijs nog heel aardig had kunnen opgroeien vind ik raar. Ik moet eerlijk bekennen dat als die topcriminelen elkaar uitmoorden ik er ook geen traan om laat en Hari Bo hierboven wil eigenlijk het liefst iedereen neerknallen die geen HariBo heet heb ik het idee: en dat is nu net het punt: iedereen stelt z'n grenzen weer anders en juist daarom moet je dat eigen rechtertje spelen nooit tolereren.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:58:00 #95
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51899649
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:45 schreef starla het volgende:
Als er bewijzen zijn voor het feit dat die vrouw die jongen met opzet heeft doodgereden, hoort ze gewoon bestraft te worden. We leven gelukkig niet in een land waarin iedereen het heft in eigen handen kan nemen.
Inderdaad. We leven in een land waar een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen Ajax en GA Eagles uitmondt in de sloop van de Deventer binnenstad. Geen arrestaties want dat zou "de zaak alleen maar escaleren"

Zo'n mocro op zijn brommert die de hantas van mijn vrouw steelt, zou ik ook platrijden; Daar heb ik wel 160 uur taakstraf voor over.

Bespaar me het gezeur over politikieke correctheid.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51899680
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het zijn geen onzin vergelijkingen. Tuurlijk is een tas stelen niet hetzelfde als een snoepje jatten.

Jij vindt het waarschijnlijk een belachelijke vergelijking omdat in jouw ogen een snoepje jatten een te licht vergrijp is voor de doodstraf... Dat is nu precies het punt: een tasje jatten is voor velen ook een veel te licht vergrijp voor de doodstraf... waar trek je dan de grens? In beide gevallen hebben we in mijn ogen te maken met een straf die ABSOLUUT niet in verhouding staat tot het delict
Als je een snoepje jat, moet je niet gek kijken als je een pets tegen je oren krijgt.

Als je zo brutaal bent om uit iemands auto een tas te stelen, terwijl ze er zelf nog inzit, moet je niet gek kijken als het slachtoffer gekke dingen gaat doen. Niet om de dader te straffen, maar omdat het slachtoffer zich misschien rot schrikt.
pi_51899719
Stel nou dat die vrouw een Marokkaanse jongere was geweest die achteruit was gereden nadat een blanke autochtone jongere iets uit zijn auto had gejat. Hoe zouden dan de reacties zijn geweest?
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:09:56 #98
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51899997
Nog niet hier gelezen: mevrouw is geoefend in het achteruit rijden. Een paar maanden voor dit incident werd ze geflitst bij een snelheidscontrole en reed toen 500 meter achteruit om zich te beklagen bij de agenten.

Van nu.nl
quote:
AMSTERDAM - De 43-jarige vrouw die in januari een tasjesdief doodreed in Amsterdam-Oost, is opzettelijk achteruit tegen de scooter van de jongen aangereden. Dat meldde het NOS Journaal maandagavond. De automobiliste wilde de scooter "aantikken", zou ze hebben verklaard tegenover de politie.

De 19-jarige Marokkaanse jongen raakte bekneld tussen haar auto en een boom en overleed ter plekke. De jongen had kort daarvoor samen met een metgezel een tasje uit haar auto gegrist.

Het NOS Journaal meldde dat de vrouw een paar maanden geleden was betrokken bij een soortgelijk incident. Toen ze op de snelweg was geflitst bij een snelheidscontrole, reed ze 500 meter achteruit om te protesteren bij de agenten.

Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam wil geen commentaar geven op het bericht. "Het onderzoek loopt nog", zei een woordvoerder. De advocaat van de automobiliste was niet voor commentaar bereikbaar.
pi_51900025
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
pi_51900058
Kort lontje, dat dametje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')