Waarom bied je het dan aan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vraag het Brad even voor mij te doen, ik ben niet in staat om naar de States te gaan; geen tijd en geen geld.
dank je wel, en wellicht zondagavond al de eerste foto's onlinequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Veel plezier en veilige vlucht!
jij ook, wordt het weer NaWaKa ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Veel plezier Stroek!
En wees voorzichtig!
Da's om de 4 of 5 jaar, NaWaKa was vorig jaar. Ditmaal gewoon een verhuurklus (wij varen dan het schip, terwijl een andere scoutingclub het schip huurt)quote:
okay dan salueer ik nu en roep Kapitein Ahoyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's om de 4 of 5 jaar. Ditmaal gewoon een verhuurklus (wij varen dan het schip, terwijl een andere scoutingclub het schip huurt)
Na een dipdag dinsdag gaat het nu weer heel goed hoor. Voorlopig koopcontract (Verkoopcontract dus eigenlijk) is inmiddels getekend.quote:
hmmm.... zijn wij daar echt de aangewezen personen voor?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel, en wellicht zondagavond al de eerste foto's online![]()
P.S. zorg jij samen met Dr34m3r ervoor dat L en H topic niet te veel ontsporen in mijn afwezigheid ?![]()
Nou ja, ik ben intussen iig weer bijgelezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel plezier Stroek!
Het gaat idd hard Dreamer!
Ik niet, ik heb het gevoel dat ik tijdens de vakantie een heleboel heb gemist.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben intussen iig weer bijgelezen
O ja, het huis ook. Het heeft een week te koop gestaan, waarvan maar 4 dagen op funda, jaap e.d.... De meeste stress kwam nog rond het tekenen van het voorlopig koopcontract.. .maar dat is gebeurd en we zitten vast aan de verkoop nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb het gevoel dat ik tijdens de vakantie een heleboel heb gemist.
Maar goed, dat ga ik ook niet meer bijlezen.
En ik bedoelde eigenlijk met t huis, niet met de topics, ik had je verkeerd begrepen.
En hoe is dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja, het huis ook. Het heeft een week te koop gestaan, waarvan maar 4 dagen op funda, jaap e.d.... De meeste stress kwam nog rond het tekenen van het voorlopig koopcontract.. .maar dat is gebeurd en we zitten vast aan de verkoop nu
we hebben tot 1 feb, heb het bewust op een half jaar gezet. Mijn werkgever heb ik intussen ook ingeschakeld bij het zoeken naar een huurwoning, die kunnen waarschijnlijk ook nog wel wat doen. En dan heb ik nog iemand achter de hand die misschien wat via de gemeente zou kunnen doen.. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En hoe is dat?
Hoelang voor je eruit moet, al iets op t oog enzovoorts?![]()
Ja, das nog best moeilijk, maar als je je huis uit moet krijg je ws wel urgentie(vaak is dat moeilijk)mocht het echt nodig zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
we hebben tot 1 feb, heb het bewust op een half jaar gezet. Mijn werkgever heb ik intussen ook ingeschakeld bij het zoeken naar een huurwoning, die kunnen waarschijnlijk ook nog wel wat doen. En dan heb ik nog iemand achter de hand die misschien wat via de gemeente zou kunnen doen.. Komt wel goed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das nog best moeilijk, maar als je je huis uit moet krijg je ws wel urgentie(vaak is dat moeilijk)mocht het echt nodig zijn.
Maar het zal wel lukken!
oeh... da's moeilijker op de koffie gaan...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn zusje zit in Italie.
Ze is op vakantie, heb alleen geen idee wanneer ze nou precies terugkomtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oeh... da's moeilijker op de koffie gaan...
Je hebt toch al een poes?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef liefie_ het volgende:
pfff ik heb ff een dipje
ik voel me alleen
misschien moet ik een huisdier
ik wil altijd al een huisdier (bij mn ouders hebben we een halve boerderij)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef Faithz het volgende:
En wat doe je met het beest als je dipje over is?
ja die is juist eenzaamquote:
Neem zo'n robothond.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil altijd al een huisdier (bij mn ouders hebben we een halve boerderij)
maar op kamers is gewoon niet realistisch dus ik ga het ook niet doen hoor...
maar als je een hondje of katje te aaien hebt of om mee te wandelen of spelen is altijd veel leuker!
Ja, of een virtuele, op je scherm, ik heb een vissekom!quote:
ik heb de sims huisdierenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of een virtuele, op je scherm, ik heb een vissekom!
nee nee nee en neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
Haal de batterij eruit en stop hem er dan weer in. Kijken of dat werkt. Laadt ie wel goed op? Kun je hem niet aan een snoer gebruiken?
Ben je echt op zoek? Of wacht je gewoon af wat er op je pad komt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die is juist eenzaam
daarom zoek ik er nog een om mee te spelen
Da's kut. Wat voor merk?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee nee nee en nee
niks doet het het ding is gewoon dood
zoals ik al zei ik "weet" wat er aan de hand is (naja ik ben een digibeet maar zover ik t kan volgen)
precies het zelfde als vorige keer namelijk dus hij moet weer terug naar die mensen die m zogenaamd gerepareerd hadden
quote:als je zo nog even doorgaat, en je pusht het juiste knopje, dan gaan er nog hele gekke dingen gebeuren hier. Hele gekke dingen. En geloof me, dan heb jij die urgentie niet meer nodig voor een huurwoning..
Jakkes...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef DR34M3R het volgende:
Heb vanavond melding gemaakt van bedreiging bij de politie...dreigt uit de hand te lopen hier...
[..]
Daarmee is hij een grens over gegaan en heb hem laten merken dat ik dat niet pik. Plus meteen wat veiligheidsnetten opgehangen....
quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ik dus ook. Het is inmiddels wat gekalmeerd hier, maar ik ben wel op mijn hoede. Slaap met kleren aan, 2 telefoons binnen handbereik... Heb vannacht mijn fiets buiten de poort gestald en de poort open gelaten. Eens zien hoe het gaat lopen. Maar helemaal rustig slapen doe ik nu dus niet.
Je bent voldoende in de buurt om steun aan je te hebben, tnx!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Bah, ik wou dat ik in de buurt woonde, dan kon je bij mij terecht. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent voldoende in de buurt om steun aan je te hebben, tnx!
quote:
Als de nood heel hoog wordt doe ik dat ook. Ben de hele avond niet thuis geweest en als ik na thuiskomst gisteravond ook maar 1 seconde gedacht had dat hij iets ging doen, was ik weggeweest. Ik heb verschillende adressen waar ik terechtkan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sjezus, Dreamer, ga dan naar je ouders of vrienden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |